Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til investorer - kinesiske?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er på HELT bar bund her. Kan I hjælpe mig med at komme i kontakt med kinesiske investorer til et site, som har menneskers arbejds og skole egenskaber i forhold til de krav et job måtte have på plakaten.

I bud og grund et ny slags "mig som en stor test"-CV, som faktisk kan bruges til noget for arbejdstager, arbejdsgiver, ledelse og kursusarrangør.

Programmet er ikke til alle, men tager udgangspunkt i at viden/egenskaber har værdi og at denne værdi kan kan fornys/opdateres via kursus eller bare at gå og lære af kollegaerne.

Ideen er et udspring af en opgave som en større dansk virksomhed havde for ca. 3 år tilbage, hvor arbejdet/maskinen var i centrum. Denne tanke har jeg vendt til at medarbejderen er i centrum og udvidet til at alle mennesker fra skolegang 6-8år  til pension vil have gavn af analysen.


Der mangler meget før dette bliver et produkt - jeg har selv en ønskeliste som er ca 2 km lang. Men programmet er klar til demo.

Nu, mangler jeg nogen som potentielt vil smide penge efter mig. Hvor mange ved jeg ikke, men vi kommer ikke langt for 100k. På den anden side, får vi lavet et stykke software som virker, så bør vi ret hurtigt kunne tage al potentialet ud af brancher som har med ansættelse at gøre, ledelse på mellemniveau og overvågelse af om medarbejdere er "klædt på" til opgaven. - som alle bliver lavet om til forholdsvis simpel matematik som en computer håndterer.


Jeg aner bare ikke hvordan man gør.... Håber I kan sende mig i en retning. 


Jeg sad i går morges og hørte Radio 247, hvor jeg fik indtrykket af at europæiske og amerikanske investorer hænger i bremsen med for mange krav og får lidt frie hænder. Samtidig grundet en friere (læs brutal gladiator) tilgang til verden, så er specielt kinesiske investorer et bedre bud. - Jeres mening?


Jeg tager imod al hjælp med kyshånd.

Dennis Jensen 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)