Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål vedr. Print on demand og moms.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Dec 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa Aminoer.

Jeg har et spørgsmål vedr. print og demand og moms som jeg håber i kan gøre mig klogere på.

Jeg bruger en hjemmeside som hedder teechip til at sælge t-shirts, det foregår på den måde at jeg

uploader et design på deres hjemmeside, og de giver mig derefter et link på deres domain jeg så kan bruge til at advertise

mine designs med f.eks. facebook ads. De står for alt andet derefter, både at printe t-shirts og fragte varene til køber.

De er placeret i USA og 95% af alle der har købt t-shirts indtil videre er også fra USA eller Canada.

Mit spørgsmål er så, skal jeg stadigvæk betale moms? :-)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Er kunderne udenfor EU dvs. de såkaldte 3. lande så skal du ikke påkræve dansk moms.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

men hvis du ved du vil omsætte over 50 t på 12 mdr så SKAL du momsregistres og angive salget korrekt i momsrubrik

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

men hvis du ved du vil omsætte over 50 t på 12 mdr så SKAL du momsregistres og angive salget korrekt i momsrubrik

vh John Hannover

Et varesalg (ikke ydelse) som ikke krydser en hverken indre eller ydre grænse i EU er ikke en afgiftspligtig leverance og tæller dermed ikke med i grænsen på de 50 t.kr.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper_nl:

Cookie - John Hannover:

men hvis du ved du vil omsætte over 50 t på 12 mdr så SKAL du momsregistres og angive salget korrekt i momsrubrik

vh John Hannover

Et varesalg (ikke ydelse) som ikke krydser en hverken indre eller ydre grænse i EU er ikke en afgiftspligtig leverance og tæller dermed ikke med i grænsen på de 50 t.kr.

sorry - gennemlæste ikke godt nok  så bare som fra DK til USA - men er alt uden for DK så er kun regnskab i DK pligten

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)