Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Rødekro
Tilmeldt 10. Nov 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 07:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa,

jeg har (noget uventet og meget hurtigt) overtaget en skønhedsklinik.

jeg skal bruge en hjemmeside som kan give oplysninger om vores behandlinger. Den skal IKKE indeholde webshop eller bookingmulighed.

pengene er meget små lige nu og jeg har selv prøvet at side lidt med wordpress men har opgivet og må nu bede om hjælp udefra. Er der nogen der kan hjælpe med en ny side til meget billige penge? 😁 

Skriv gerne mail til admin@klinikskon.com

mvh jane

Jane Hein Hansen

Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Wordpress etc er fantastiske redskaber men kræver dog nogen viden. Vil stærkt forslå, da du selv siger pengene er små, at bruge eksempelvis wix.com. det virker måske som om prisen er høj men har set mange brænde sig da de til sidst er nød til betale for folk som mig fikser deres Wordpress sider.

Du velkommen til skrive hvis du ønsker lidt hjælp

Vh
Claes

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 15:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Jane

Jeg vil klart anbefale dig at holde dig til Wordpress, med wix og lign. løsninger kan du hurtigt løbe ud i diverse problemer, f.eks omkring SEO, og meget andet - ligesom du her ikke vil "eje" din egen hjemmeside, så du kan ikke umiddelbart flytte den senere.

Wordpress er meget nemt at arbejde i, men kræver dog lidt for at sætte den op 1. gang. 

Men der er rigtigt mange dygtige Wordpress folk, så det er nemt at finde en der kan hjælpe - prøv f.eks at smide en opgave på amino freelancer.

Anyway - held og lykke med forretningen

//Morten

Fra Risskov
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 42
Fra  NOVA Office Skrevet kl. 15:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se den ligger hos UnoEuro. Det er super nemt. Men hvad med den side der kører nu?
Ejer du ikke den?

NOVA Office - Leverandør af printløsninger
Tlf.: 20771232 Mail: ps@novaoffice.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 15:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)