Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmerings firma til betalings gateway

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lidt nysgerrig på at få programmeret min egen betalingsgateway, men jeg ved ikke helt hvilken størrelsesorden sådan et job står i eller for den sags skyld hvem der er professionelle nok til at kunne varetage sådan en opgave.

- Derfor spørg jeg det brede iværksætter netværk her på Amino om i kender til nogle firmaer som kan lave dette?

Og ja, jeg ønsker at udvikle egen API gateway og ikke benytte mig af en andens.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Først vil jeg sige at det lagt fra er billigt og der er en del krav du skal overholde, så hvis ikke du har flere 100 transaktioner så er det en meget dyr løsning.. 

så hvorfor vil du have din egen betalings gate ? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det vil vi godt kunne tilbyde dig.

Men det oplagte spørgsmål må være: hvorfor ?

Hvad skal dit system kunne som nogen af de eksisterende ikke kan ?

Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja undskyld, det skulle jeg selvfølgelig ha' forklaret.

Det drejer sig helt enkelt om at dette system skal kunne tage imod crypto valuta. Desværre tager andre udbydere sig nogle gange godt betalt for at tilbyde den slags service, og der går ideen om crypto jo lidt af, samtidig med at deres bruges en form for mellemmand. 

Vores tanke er derfor ret enkelt, en API der kan integreres hvor betalingen sker direkte til shop ejer. Der skal dog tænkes nogle forskellige sikkerhedsting ind, så en ''snyder'' ikke blot for andre til at overfører præcis det ønskede beløb til adressen for derfor at modtage ydelsen/varen selv. Altså lidt ala som ved kreditkort svindel.


Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

vær lige opmærksom på evt problem med
Ret få betaler med crypto
Du kan ikke fakture og må ikke bogføre i crypto - så der vil være tale om en veksling
Det kan give risiko for at det ses som privat hævning hvad valuta tab/gevinst angår

Det er derfor mange kører via f.eks coinify eller anden som håndterer crypto

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Nov 18
Indlæg ialt: 20
Fra  Propaganda Panda Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville kontakte Designheroes i Roskilde. De er pisse dygtige.
Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Esco

At finde nogle der gerne vil hjælpe dig med at få lavet en sådan, er nok muligt her, eller på f.eks Upwork.

Men før du overhovedet kaster dig over et sådant Crypto/Blockchain projekt, så sørg for at sætte dig:

  • sindsygt godt ind i crypto/blockchain teknologien
  • sindsygt godt ind i betalingsgateway's
  • sindsygt godt ind i Reglerne omkring disse

Hvis du ikke har eksperter på disse tre områder med i dit projekt, så hold dig langt væk. Dette er et meget kompliceret setup, på mange parameter og det er vigtigt ai I, i teamet, besider de kompetencer der skal til.

Her er det slet ikke nok at din leverandør har disse kompetencer - du skal have en der kan stille kravene, følge op på leverandøren, tage diskussionen og de forskellige muligheder undervekd, lave QA på de leverancer I får osv. Her skal du sørge for at du/I selv er professionelle nok, den del kan du ikek outsource med held.

//Morten

Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt lille notat. 

Jeg skal da lige prøve, at få fat i Skat omkring dette. 

Men man kan vel sagtens fakture i Dkk, men få værdien i crypto? 

Forstår ikke risiko for privat hævningen, men skal jeg vist også lige have kigget på.


NOTE. Så er projektet omkring API gateway ikke noget der skal tjenes penge på eller ligende, men blot en service (open source) som folk kan opsætte, såfremt de ønsker at modtage en bestemt coin 
- Dermed må de også selv lige undersøge diverse skatte regler, markedet er ikke så stort for betaling i crypto herhjemme, men der er da bestemt flere og flere der tager imod i udlandet - Der har de måske heller ikke så stramt et forhold til skattereglerne omkring dette, eller også er de måske (desværre) bare ligeglade og tager chancen.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Esco:

Men man kan vel sagtens fakture i Dkk, men få værdien i crypto? 
ja det kan man - men det er der risiko for privat hævning - specielt i selskabform hvor det vil kunne være ulovligt aktionærlån + du jo får en valutadiff hver gang - det bliver jo aldrig samme værdi i DKK når de ender der - og det er problemet, specielt hvis det ses som hævning 

Det er af den grund folk som Coinify.dk findes og går imellem http://finansiel.blogspot.com/2017/11/beskatning-bitcoins-btc-og-anden.html   med link til skat om det

vh John H   

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)