Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der for alle de spam-tråde?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino og Aminoer

Jeg synes der er ved at være rigtig mange spam indlæg, udelukkende med links i. Jeg har ikke klikket på nogle af dem endnu, men det er tydeligvis spam indlæg, fra helt nyoprettede spam profiler, og det er selvfølgelig altid ærgerligt.

Jeg anmelder selvfølgelig, når jeg snubler over den slags indlæg, hvilket jeg synes alle burde gøre.

Er der mere der kan gøres end dét, en man kan prikke til, lidt mere direkte måske?

Jeg håber det er et fokuspunkt hos Amino og forummets moderatorere? :)

Venlig hilsen John

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 12. Mar 18
Indlæg ialt: 90
Fra  Mine Favorit Opskrifter Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig. Der har i en kortere periode været nogle helt mystiske indlæg, bare med nogle links som ikke er helt til at gennemskue.
Synes også at de har fyldt lige lovligt meget.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej John

John Bakken:
Jeg håber det er et fokuspunkt hos Amino og forummets moderatorere? :)

Det kan du tro det er, personligt sletter jeg rigtigt mange brugere og indlæg hver dag, før I når at se dem, og det er jeg sikker på at mine moderator-kolleger også gør.

Vi er udfordrede iøjeblikket (og har været det i en længere periode) af at der er mange, som i rigtigt mange, bots der spammer på Amino og pt. har vi kun manuelle værktøjer til at bekæmpe de automatiserede spammere.

Jeg ved at Amino, og udviklerne, tænker så det knager for at finde måder at begrænse det på, men naturligt er de hele tiden bagud - lidt som antivirusprogrammer mod virus.

De bedste hilsner
/Brian - Moderator

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:

Hej John

John Bakken:
Jeg håber det er et fokuspunkt hos Amino og forummets moderatorere? :)

Det kan du tro det er, personligt sletter jeg rigtigt mange brugere og indlæg hver dag, før I når at se dem, og det er jeg sikker på at mine moderator-kolleger også gør.

Vi er udfordrede i øjeblikket (og har været det i en længere periode) af at der er mange, som i rigtigt mange, bots der spammer på Amino og pt. har vi kun manuelle værktøjer til at bekæmpe de automatiserede spammere.

Jeg ved at Amino, og udviklerne, tænker så det knager for at finde måder at begrænse det på, men naturligt er de hele tiden bagud - lidt som antivirusprogrammer mod virus.

De bedste hilsner
/Brian - Moderator

Hej Brian, og tak for et fyldestgørende svar - det var dejligt! :)

Jeg ser frem til at udviklerne får bygget en blokade, og anmelder i mellemtiden ganske som jeg plejer (:

Med venlig hilsen John

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian  - er det bedre for jer hvis man anmelder  eller rækker - den hurtigere udvej - stop tilbud eller stop bruger som jo kan vælges med højreklik (og i så fald hvilken er bedst) til at stoppe de enkelte?

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej John

Cookie - John Hannover:
Brian  - er det bedre for jer hvis man anmelder  eller rækker - den hurtigere udvej - stop tilbud eller stop bruger som jo kan vælges med højreklik (og i så fald hvilken er bedst) til at stoppe de enkelte?

Anmeld funktionen vil jeg foretrække - så får vi kontoen markeret som en spam-bruger og alle indlæg/kommentarer forsvinder.

Stop tilbud - flytter det enkelte indlæg i "karantæne" indtil kontoen bliver en betalende konto, men evt. andre indlæg fra kontoen vil stadig være online.

Stop bruger - jeg ved faktisk ikke helt hvad funktionen gør, men svjh sætter den kontoen i "karantæne" i en periode, men indlæg m.m. bliver ved med at være online.

Så min vurdering her og nu er at anmeld-funktionen er bedst, så skal vi nok gøre vores for at følge med :-)

God weekend
/Brian

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)