Virker flyers?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 97
Nicklas Skrevet 29-11-2018 kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Stil dig selv spørgsmålet:

Er et hvepsebo et her-og-nu problem, eller er det et problem man kan gå med længe, før man overvejer, hvad der skal gøres? Foldere er, imo., bedst til når forbrugere ikke selv ved, at de har brug for løsningen. Ment på den måde, at forbrugeren ser folderen og tænker: "Fedt, det skal jeg da have".

Lige umiddelbart, ville jeg tro, at det er et her-og-nu problem. Så du skal vel være heldig, at din folder ligger i postkassen den uge, hvor problemet opstår?

Jeg ville personligt Google: "Fjern hvepsebo + den by jeg bor i". Men jeg er jo kun én person.

---

Hvis jeg var dig, ville jeg sætte noget geografisk online markedsføring op, før du overvejer foldere. Det kan jeg hjælpe dig med! (Ej gas - men jeg tror det ville være bedst med et lille budget)

Ps.

Thomas, når du bruger ordet gisninger om andres holdning, går jeg ud fra du har noget statistik omkring dine foldere, der støtter op om din side af sagen?

Fra Slagelse
Tilmeldt 1. Dec 17
Indlæg ialt: 1
Digital Donkey Fra  Digital Donkey Skrevet 29-11-2018 kl. 15:57

Det er jo gisninger at sige "vil mene", tror osv.
Sådan noget som hvepse og myrer er jo om sommeren hvor problemet opstår. Derfor kan man jo uddele sin flyer i juni, juli. Folk husker bedre det de læser på papir end på en skærm. Det er videnskabeligt bevist via flere undersøgelser.
Men det er da rigtigt, at mange vil Google det. Har folk dog set din flyer, vil de med højere sandsynlighed også klikke på dit link i Google.

Fra Eidsvoll
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 84
Dan Åsen Hansen Skrevet 29-11-2018 kl. 16:36

Brugte mange flyers en gang for længe siden her i Norge (både IT-relateret og rengøring), men første gangen fik vi meget lille respons. Så skrev vi at man fik 25% rabat ved at vise flyersen - og da viste det sig at folk gemte dem i skuffen i tilfælde de skulle få brug for dem en dag - og det gjorde de så :)

Fra Hobro
Tilmeldt 25. Nov 18
Indlæg ialt: 45
Hvepsekongen Fra  Hvepsekongen Skrevet 29-11-2018 kl. 16:55

Problemet med flyers som jeg efterhånden ser det er at min service er akut og jeg ikke umiddelbart laver nogen former for tilbud.

så konklusionen må være jeg arbejde målrettet mod online den kommende sæson

Tilmeldt 3. Dec 18
Indlæg ialt: 1
Berg Psykologi Fra  Berg Psykologi Skrevet 03-12-2018 kl. 10:53

Hej Hvepsekonge!

Jeg har selv fået trykt nogle flyers/brochurer, og hvis de skal være pæne og se professionelle ud, er det ret dyrt.

Så tænker umiddelbart at det kommer an på, hvor meget du tjener pr. opgave. Hvis du skal dele 100 flyers ud for at få 1 opgave, jamen så kommer det jo til at være en udgift på flere hundrede kroner. Og kan dit overskud på opgaven bære det?

Dbh. Camilla

Fra Hobro
Tilmeldt 25. Nov 18
Indlæg ialt: 45
Hvepsekongen Fra  Hvepsekongen Skrevet 19-01-2019 kl. 16:53

tak for alles feedback.

nej jeg ville ikke kunne bære og bruge feks 500 kr på og få en enkelt kunde så giver det underskud, så planen er onine og det er hvad jeg holder mig til jer det første år.

så kan jeg bruge tiden på og forbedre og evalurere hvad der virker og ikke virker

endnu engang tak for jeres feedback

Fra Herfølge
Tilmeldt 10. Nov 18
Indlæg ialt: 26
Mikkel Skrevet 22-01-2019 kl. 22:48

Tror det er svagt hvad flyers ville give. Overvej at bruge pengene online? :)

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Kim Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet 23-01-2019 kl. 01:32

Har delt 25.000 flyers ud. Gik med vilje den samme rute for at eksponere mig over flere omgange. Hele herligheden ankom på en stor palle. Jeg var stolt over at "gå ind for sagen" som iværksætter. Jeg tabte nogle kg på det... oo resultatet var stort set en stort nul....En postkasse siger intet om kunden, og derfor bliver det at skyde med spredehagl. Som andre foreslår.. lav google annoncer målrettet din målgruppe og lav en hjemmeside/SEO som virker på den lange bane...

Tilmeldt 23. Jan 19
Indlæg ialt: 3
Marie klausen Fra  Firma:. Skrevet 23-01-2019 kl. 15:59
Min personlige erfaring er at det på kort sigt ingen effekt har, men på lang sigt godt kan have en lille effekt.
Føler dog lidt de penge og tid der bruges på den langsigtede effekt ville være vedre brugt på google ads.
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 725
Mark Källstrøm Fra  NaturHandel.dk Skrevet 23-01-2019 kl. 18:11

Jeg vil umiddelbart sige at du skal levere dine annoncer der hvor det giver mening for dine kunder - tid, sted, platform, målgruppe etc... flyers er at skyde med spredehagl. 

Jeg kan ikke engang se flyers virke særligt godt til mine eksisterende kunder

ja det lyder som en svær branche..

Mvh. Mark

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)