Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vikararbejde.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle gode mennesker. Jeg vil gerne igang som selvstændig. Hvor jeg tilbyder min arbejdskraft i montør verdenen. Pt arbejder jeg som skilte montør som timelønnet, men jeg vil gerne kunne fakturere en regning til virksomheden, og gerne flere firmaer i fremtiden. Vil det så ikke være smart at starte et enkeltmandsfirma. Eller er der andet der er mere smart.
Vh Klaus Andersen.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. Feb 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for linket. For mig er det lidt svært at gennemskue alt dette. Vil det sige at jeg som selvstændig ikke kan sende en faktura for et stykke arbejde, som ses som et lønnet arbejde.
Vh Klaus

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo - hvis du faktisk selvstændig - det har ikke med aftale at gøre men med de kriterier du kan læse i linket- feks om du driver noget med en selvstændig risiko - ud over ikke at få lønnen og alle de andre kriterier

Du kan ikke i virkeligheden være lønmodtager - under instruks, uden økonomis selvstændig risiko osv - og så sende faktura - slet ikke fra et selskab. Du må læse alle kriterierne - for det har intet med aftalen eller fakturaen at gøre  det har alene med om du hører til den ene eller anden gruppe rent faktisk

har du mange kunder - stiger mulighed for at du ses som selvstændig- men det er en kombination af alle de kriterier du ser

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. Feb 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker. jeg skal nok lige ha det hele nærlæst, før jeg starter selvstændig enkeltmandsfirma.
Vh Klaus

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)