Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress låst efter installation af theme fra Theme forest.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 08
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg håber, der er nogen kloge hoveder der ude, der kan hjælpe mig!

Jeg fik i går købt Wordpress temaet Deploy fra Theme forest. Jeg kunne installere det uden problem, men da jeg begyndte at arbejde med siden, fik jeg gentagne gange nedenstående fejlbesked. (Jeg har forsøgt flere gange at skrive dette indlæg, men får at vide, jeg så bliver blokkeret. Nu prøver jeg at bare skrive starten af fejlmeddelelsen, for at se om den går igennen):

Warning:  Cannot modify header information - headers already sent by (output started at ...

Når jeg nu forsøger at logge ind, får jeg kun denne besked på en ellers blank skærm og jeg kan overhoved ikke komme ind i min wordpress. Jeg har skrevet til support, men har fået at vide det nok går 5 arbejdsdage før det får kigget på sagen.

Jeg håber, der er nogen der har en idé til hvordan jeg får knækket denne så at jeg igen kan komme ind i min hjemmeside.

På forhånd tak!

Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidst jeg så det problem, skulle jeg ind i den fil den nævner i fejlen og ned til den linje og rette et ?> der var for meget

Tilmeldt 6. Dec 08
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ih, hvor dejligt med sådant et hurtig svar! Big Smile

Det har jeg også googlet mig frem til, men hvordan filen kan jeg rette i den nævnte fil når jeg ikke en gang kan komme ind i wordpress. Jeg får kun en helt blank, hvid side op med den ene fejlmeddelelse i toppen. For det er vel filen inde i wordpress, jeg skal have fat i?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan få adgang til at redigere via FTP.
Driller det meget, så kan du overveje af omdøbe den theme-mappe, som driller via FTP. Herefter bør du kunne logge på wp-admin.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 6. Dec 08
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Åh hjælp... Du får det at lyde så nemt Wink

Jeg prøver lige google igen. Jeg skal i første omgang finde ud af, hvad FTP er.

Mange tak for dit svar, John. Mon ikke, jeg finder ud af det?

Fortsat god aften

Mvh

Tilmeldt 6. Dec 08
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Jeg fandt ud af af det! Endnu en gang - tusind tak for din hjælp!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)