Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til studentervirksomhed mellem jura og teknologi

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Jeg var den anden dag til møde på Aarhus Studentervæksthus, da jeg i et års tid, har gået med en idé, der bliver ved at poppe op. Jeg blev sendt hjem med beskeden om, at jeg skulle foretage en undersøgelse af om, der kunne være brug for produktet, der skal forbinde privatretlige problemstillinger med teknologi gennnem app og internet.
Min undersøgelse har indtil videre vist sig positiv.

Jeg har min daglige gang på jurastudiet, og har derfor ikke de teknologiske kompetencer. Derfor vil jeg høre jer til råds om, hvordan jeg kan finde en person med disse kompetence, der eventuelt og meget gerne er studerende selv. Når jeg søger en person, der vil være med, er det fordi jeg rigtig gerne vil være med i en proces, samarbejde og lære og tilegne mig nogle kompetencer, der rækker ud over mit studie. Jeg kan se og forstå, at de kompetencer jeg efterspørger, er efterspurgte og de færreste tager denne slags henvendelser seriøst. Jeg HÅBER dog, at jeg har fået formidlet, at det er fordi at mine kompetencer ikke rækker, at personen får en vigtig rolle og ikke bare bliver brugt og kasseret efterfølgende. Jeg vil rigtig gerne samarbejde!

Når jeg skriver herinde, er det fordi at studentervæksthuset i første omgang ikke kunne sætte mig i forbindelse med personer med disse kompetencer, hvorfor jeg leder efter alternative måder. Mit netværk er ikke så stort inden for studerende fra de teknologiske uddannelser.

Jeg modtager al form for kritk og råd med stor taknemmelighed.

Forsat god søndag
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)