Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Analyse værktøjer

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg arbejder på en kundes webshop nu her, de har Google Analytics installeret på en Scannet Shop. Så læser jeg nogle andre steder, at nogen kan se hvor i processen kunden falder fra. 

Hvad er det for nogle systemer i bruger der, som er meget bedre end Analytics?

Generelt feedback må også godt gives til: www.ccps.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:10

Hej

Det man kan gøre er at ligge Analytic koden ind på alle sider i købsprocessen. I analytic vil du så efterfølgende kunne se at X antal bruger f.eks. falder fra på en bestemt side, f.eks siden hvor indtastes kundeinformationer og det kunne så evt. skyldes at der skal indtastes password(som brugeren måske ikke kan huske) eller at der simpelthen er for mange informationer som de skal indtaste eller en helt 3. ting. Men det er i al fald lettere at se, hvor de falder fra og så er det op til dig at finde ud af hvorfor Smile

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 13:31

Hej Henning

Tak for dit hurtige svar

Jeg har nu sat det ind på de resterende sider. Jeg kan bare ikke se i Adwords, hvor jeg evt. kan se statestik for hver enkelt side i købsprocessen? 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:35

Hej

Jeg kan ikke huske hvor lang tid der lige går før du kan se det, men snart burde du kunne se en liste over de enkelte sider og besøgstal og lign.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:38

....så vidt jeg husker, det lige et stykke tid siden jeg selv har haft med selve opsætning at gøre. Men driller det stadigvæk og efter nogle dage ikke kommer noget frem så må du jo lige sige til..

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 13:56

Han kan se resultatet ved begyndelsen af det nye døgn, altså kl. 00.01 da analytics desværre ikke viser real time.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:04

ja, perfekt, tænkte nok det var noget i den stil Smile

Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 00:00

Jeg sidder nu og laver sporting på min side.

Men hvad pokker gør jeg forkert. Kan kun få min forside ind med kode, der virker altså, og så ikke mere.

Kan ikke logge ind via mit gamle login så har lavet en ny
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 01:35
Vi har en osCommerce netbutik fra Golden Planet. Der er en “kundesporing”, hvor du kan se, hvilke sider den enkelte kunde har besøgt. Der er ikke statistik på, så du skal selv samle oplysningerne til statistik, evt. ved at tage stikprøver.

Jeg ved ikke, om kundesporing i selve butikken er nemmere end at lave Google Analytics på hver eneste side, men det er i hvert fald et alternativ til det svar, der allerede er givet.

mvh. Bo Jensen

Butik Go'aften

Besøg vores specialbutik med alt til erotiske rollespil: www.iscenesat6.dk
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:07

Hej Rasmus,

Hvis den netbutik du sidder og arbejder med har bare lidt størrelse, kunne det måske være interessandt at kigge på nogle lidt større løsninger end Google Analytics, løsninger hvor du betaler og dermed også får et langt større og mere fleksibelt produkt.
Det kræver naturligvis også at der er nogle der sætter sig ned og bruger de indsamlet data til noget, har man ikke selv tid kan man evt. hyre en konsulent firma til det... Bare en tanke :) 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)