Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af salgsafdeling!!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Bjarne. Det lyder til du har godt styr sagerne ! Jeg med i en elev virksomhed (vi deltager i Young Enterprise, www.ye.dk ) vi er kommet ret langt med vores virksomhed, men vi mangler at få solgt en masse, så det også bliver lønsomt. Vores hjemmeside er ikke oppe endnu, men søg efter unilaze på google og der kommer helt sikkert noget frem. Men kort fortalt, så laver vi snørebånd uden sløjfe og knude i elastik. Ligende produkter er set før, dog ikke uden knuder, sløjfer eller ligende. En idé som vi har fået brugsmodel på. Produktets målgruppe er hovedesagligt 10-25 årige, da disse er dem som bliver irretert over grimme snørebånd osv. Vi håber dog på at sælge til enten sko producenter, eller detail gerne butikker som Stadium, sportsmaster, skoringen osv. Men for at være ærlige, så ønsker vi dig som sælger ! Ihvertfald ikke endnu, vi ønsker noget vejledning i første omgang, Du kan kontakte mig på 20698681 eller jesperfibigerthomsen@hotmail.com Med venlige hilsner Økonomichef Jesper Fibiger Thomsen Unilaze I/S
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:54

Hej Jesper,

Har forsøgt at ringe til dig – men der var svare på.

Du kan kontakte mig på 24 24 47 39

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:05

Hej Bjarne

Super ide. LIdt det samme som vi laver i salesnordic.dk så selvfølgelig tror jeg på at det klan lykkes. 

Og der jo nok kunder til os begge 2. 

Ses vi derude?

/jacob 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:46

Hej Jacob,

Ja du har ret – jeg har ikke opfundet hverken den ”dybe tallerken eller det varme vand” men det ville nu også være spild af tid … for det er jo opfundet.

Kan jeg derimod forbedre det lidt – så er det vel fair nok. Wink

Kan se at du har tænkt i samme baner – og må sige: ”At du har en meget tiltalende hjemmeside!!”

Kunne jeg ikke lokke dig til at sende mig (Privat Mail) lidt materiale om hvad du er rigtig god til – så skulle det som ikke undre mig om jeg kunne sende lidt til din side…

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)