Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mig og min makker vil have en kontrakt mellem os

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jul 17
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mig og min makker er meget tæt på at starte firma og er lige ved at have en leje kontrakt iorden

- jeg vil godt have det meste iorden så en kontrakt mellem os syntes jeg ville være fint

Vi vil selv lave den bare for (sikkerhed) her i starten fordi firmaet er franchise aftale som binder os sammen når vi underskriver dem om nogle uger

Hvis i har nogle vigtig punkter som skal stå der ville det hjælpe gevaldigt har selv skrevet lidt ind omkring

indkomst og udgifter hvis man vil opsige sin andel og store aftaler køre gennem hos begge

Håber i har lidt
mvh oliver

Tilmeldt 12. Nov 18
Indlæg ialt: 38
Fra  www.hurtigudbetaling.dk Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Tror helt sikker at John Hannover kan hjælpe her, han er altid dagens mand i skysovs :D

Træt af minus på kontoen?! få pengene hurtigt og uden alt for meget bøvl! 

www.hurtigudbetaling.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest vil jeg råde til at gå til en jurist. I virkeligheden meget klart helst hver jeres - men i værste fald en fælles. Der er mange ting at tage hensyn til - men læs http://johnhannover.blogspot.dk/2013/09/is-og-aps-aftale.html som fortæller hvad man som udgangspunkt som minimum skal have som ejeraftale og hvordan den kan tage hensyn til løsning af evt større konflikt og udtræden mm

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)