Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At starte en webshop.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Rødvig Stevns
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. 😀

Jeg ønsker at starte en webshop op, som selvstændig.
Da det længe har været en stor drøm for mig. At blive selvstændig.

Jeg har dog ikke nogen store idéer til hvad det kunne være.
Men én ting har jeg dog.

Jeg vil som sagt, rigtig gerne have min egen webshop, problemet er bare at jeg ikke ved med hvad.

Selv er jeg ENORMT kreativ anlagt, så mine tanker, går bestemt på, at det skal være noget kreativt.

Jeg elsker selv at lave Diamond Painting. Men der findes ikke rigtig nogen butikker, her i DK. Som sælger det.

Så på længere sigt. Vil jeg nok gerne udvide, så jeg kan få en fysisk butik med det.
Men den tid den glæde.

Lige nu er en webshop, i hvert fald min største drøm at få op og køre.

Jeg vil nemlig rigtig gerne, kunne producere Diamond Painting billeder selv, her i DK.

Og på den måde, kommer der nok hurtigere levering til kunderne, som bestiller det de vil lave, va. mig.

Jeg ved ikke om jeg har forklaret mig godt nok.

Men du/I er meget velkomne, til at kontakte mig, hvis der er noget af dette, som du/I ikke lige forstår, for så uddyber jeg det gerne.

Jeg håber at høre fra dig/jer hurtigst muligt.

Mvh.
Alberte. 😀👏🏻

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Alberte Avlastenok:
Jeg vil som sagt, rigtig gerne have min egen webshop, problemet er bare at jeg ikke ved med hvad.

Alberte Avlastenok:
Jeg elsker selv at lave Diamond Painting. Men der findes ikke rigtig nogen butikker, her i DK. Som sælger det.

Svarer du ikke på dit eget spørgsmål? :)

Jeg tror du får mere hjælp hvis du konkretiserer hvad der står i vejen for at du kan starte din webshop. Mangler du teknisk hjælp, leverandør etc.

Nu ved jeg ikke hvad diamond painting er, men der kan jo være en grund til at der ikke er så mange som sælger det. Måske er der ikke et marked for det?

Tilmeldt 14. Nov 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
At starte webshop betyder vel ikke automatisk at man selv skal lave det man sælger. Men som allerede nævnt, lyder det til du godt ved hvad du ønsker at arbejde med. Så mon ikke det er den rigtige vej at gå.
Fra Vallensbæk
Tilmeldt 12. Mar 18
Indlæg ialt: 90
Fra  Mine Favorit Opskrifter Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart vil jeg mene, at det kan være en fordel hvis du kan komme til at sælge noget som ikke mange andre forhandlere sælger her i DK. Så er konkurrencen ikke så stor.

Hvis du brænder for at lave Diamond Painting og du er god til det, så synes jeg bestemt du skal give det en chance. Du bør dog være opmærksom på, at ikke mange ved hvad det er (jeg måtte selv google det) - derfor vil der måske heller ikke være så mange søgninger på produktet.

Så udover en hjemmeside, bør du nok gøre en ekstra indsats for at markedsføre dig selv, blandt andet på de sociale medier og skabe nogle forbindelser. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)