Hej Aminoer For ca. 5 mdr. siden kom jeg med et tilbud her på amino omkring at man kunne få tjekket sin økonomi igennem mht. bolig financiering hvis man overvejede at sælge/købe hus. Det kunne også være man sad til leje og ville se om man havde råd til at købe i stedet. Der var stor interesse og jeg blev stort set lagt ned i min mail boks. Og det var jo godt, jeg har gennem tiderne høstet så meget på Amino så det var på tide at give noget igen. Nu var det en succes sidst, så jeg ville da bare tilbyde min hjælp igen igen :) Processen: - I sender mig en mail, omkring hvad jeres planer/tanker er. - Jeg snakker med en lokal afd. i jeres område forklare dem jeres sag. - I bliver herefter ringet op med henblik på et møde (tager ca. 30min) - Her vil jeres økonomi blive kigget igennem ganske gratis og I vil få et uforpligtende tilbud som I kan tygge lidt på. Det er altså ikke den helt store investering fra jeres side, bortset fra de 30min altså. Håber det kan hjælpe nogle af jer derude, der sidder og tænker over om det nu kan lade sig gøre. Med venlig hilsen Rasmus Mørch |
Få tjekket økonomien igennem - Gratis
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Mørch
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)