Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder man en IOS udvikler nu om dage?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Har et rigtig ambitiøs projekt igang (sikkert ligesom alle andre herinde) og i den forbindelse skal jeg finde en IOS programmør, som skal onboardes i dette setup.

Det er ikke fordi, at jeg leder efter en her - men jeg har svært ved at finde en forum, hvor man kan finde IOS programmører, som vil med på denne rejse.

Kan i anbefale sites, forums, events, mm. 

TAK.

Bh.

Viktor

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Viktor

Er det en IOS udvikler du forestiller dig skal ansættes, og møde fysisk op på din Lokation?

Hvis ikke så kan du finde IOS udviklere og meget andet bl.a. på Amino Freelancer, eller på Upwork, derudover er der en række både danske og udenlandske firmaer der også kan udvikle din App for dig.

Men pas på, det er lidt af en jungle. Jeg er selv på vej i retten med et dansk firma der har forsøgt at tage "røven" på mig i forbindesle med et projekt.

Der er mange dygtige og engagerede udviklerer og firmaer derude - men deres fokus er jo primært salg, og mer-salg (og sådan er det jo nok for alle forretningsdrivende), mere end at skulle levere en god løsning. Så hvis du ikke har en it-teknisk baggrund så sørg for at finde en der har der kan være i dit "hjørne" under projektet.

Anyway - Held og lykke med det

//Morten

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)