Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af produkter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i den seneste tid gået med ideen om at importere vare hjem hvorefter at sælge dem videre til butikkerne. Det kan være alt fra solbriller til bælter you name it, Men altså alt godt til mode verden indenfor tøj branchen..

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man griber det an. Altså med hensyn til at skabe kontakt til udlandet og det videre forløb.. Evt nogen som har prøvet det før og som har noget erfaring inden for det område.??

Mvh

Mr kragh

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:18

Hej

Hvis du vil have fra Kina of de lande, så kan du prøve at kikke på EC21.com. Her kan du finde alt fra damplokomotiver og til......., ALT.

MVH

Kim Søegaard

Tilmeldt 3. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 22:54
Fra Vejle
Tilmeldt 23. May 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 17:19

Det er ikke helt let at starte op som importør, hvis man ikke kender en som har gjort det før.

Man kan selvfølgelig starte med at kigge på alibaba.com, men der er mange banditter derinde, og man kan blive snydt for mange penge hvis man ikke er kendt med de forskellige "faldgrupper"

Jeg har selv været i gang med import, og jeg vil anbefale dig at tage derover til en messe, og se alle de forskellige ting de har.

Jeg gjorde det i samarbejde med Importguiden.dk, manden bag hedder Jesper Byskov og har mange års erfaring med import, han er meget flink og kan varmt anbefale ham.

Han sørger for kurser, rejse, hotel, biletter mm.

Jeg gav omkring 20,000 for det hele, og jeg syntes det var det hele værd. Ring bare til ham og hør hvad han kan tilbyde..

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 204
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 01:55

Hey

Jeg importere ca 1-2 containere om måneden og har luft fragt med DHL ca. 1-2 gange om måneden. Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig på kafi@kafiauktion.dk så kan jeg nok hjælpe dig. Bare fragten hvis du har faste leverancer vil være en meget stor besparelse.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)