|
Hej jeg har indgået en aftale med en kunde om at jeg kunne benytte deres service modsvarende den tid jeg havde lagt i at udfører en større opgave. (ca 130.000) Er her nogen her der har været i en lignende situation eller nogen der kender nogen der evt ville kunne hjælpe mig til at se om jeg har belæg for at kræve betaling. Eftersom jeg ikke 'føler' jeg kan benytte den ydelse køber jeg ydelsen et andet sted. kh |
du "føler" kan du ikke rigtigt bruge til noget. Hvad er aftalt. Du har sendt dem en faktura på CA 130.000 kr med moms alt som helt normalt?Helen Holmdal Petersen:Jeg har en situation nu hvor jeg ikke 'føler' jeg kan benytte mig af deres ydelse (forklarer det gerne dybere) kan jeg kræve beløbet udbetalt?
Er her nogen her der har været i en lignende situation eller nogen der kender nogen der evt ville kunne hjælpe mig til at se om jeg har belæg for at kræve betaling.
Eftersom jeg ikke 'føler' jeg kan benytte den ydelse køber jeg ydelsen et andet sted.
Du har så aftalt med dem at de leverer ydelser til et tilsvarende beløb indtil de har faktureret dig de 130.000 kr igen med moms osv?
Det er måden hvis det skal være lovligt. Så kommer vi til ophævelse, og her kan, det du "føler" ikke bruges. Du må se hvad der konkret er stillet for en udsigt i øje, og det er den specifikation der er afgørende. Er den brudt, så de ikke kan eller vil leve op til at levere det som er aftalt, heller ikke efter advarsler og plads til at korrigere, ja så kan du komme dertil du vil, at de må betaler resten i cash. ellers ikke
vh John Hannover
Bliv gratis medlem