Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny søger hjælp til Google søgning

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Jeg Heidi,

Du skal i gang med at lave SEO, jeg gør det selv på min egen side - Jeg bruger også selv facebook til annoncering, hvor jeg bla sælger terrassevarmer.

Helt kort kan du lave lidt SEO, ved at skrive nogle gode tekster. Holde fokus på de ord, som du gerne vil rangere på og linke hertil.

Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 167
Fra  Formula X Agency Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skrive 2000 ord, hvis konkurrenterne i branchen skriver langt mindre? Det er ressourcekrævende og tager lang tid.

Så er det da bedre at benchmarke kontra top 3 resultaterne og skrive bedre og mere relevant indhold med lidt flere ord, de rigtige søgeord og relaterede søgeord?

Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 167
Fra  Formula X Agency Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

@Panna Kan du ikke kommentere nok tråde til at få en signatur med link til dit website i stedet? Ovenstående hjælper ikke Heidi synderligt. :)

Tilmeldt 7. Nov 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heidi,

Du skal helt sikkert have fat i SEO.

Er godt eksempel er min egen side, som omhandler fitness. Her har jeg skrevet nogle gode tekster og sørger for at linke hertil. Eksempelvis har jeg skrevet en tekst om ligevægts beregner.

Man skal bare fokusere på kvalitet, så er man på vej rette vej.

Bh

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fitness-Eksperten - jeg har lige fjernet linket i din tekst fordi du deler samme IP adresse som en anden der har lagt et næsten identitisk indlæg. Lidt amatøragtigt at forsøge at linkbuilde på den måde.

Tilmeldt 27. Oct 18
Indlæg ialt: 2
Fra  Heidi’s Private Pasningsordning Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle sammen. Tusind tak for jeres besvarelser. Jeg kan se jeg er en rigtig nybegynder, og vil forsøge optimere min viden med jeres input. Tak :-)
Side 2 ud af 2 (16 indlæg)