Nu har jeg igen huller i min tidsplan i næste uge, dvs. der er plads til 2 hjemmesider / webshops / butikker. Du kan nu får det nye Joomla 1.5 CMS - Verdens mest brugervenlige CMS, med de fleste gratis funktioner og over 1400 designs at vælge imellem. I joomla kan man fx få et forum, en brugerkontrol hvor du selv bestemmer hvad en bruger skal udfylde, slideshow - kort, alt er at finde. Ganske gratis. Pris 2000 x moms, webbutik 2500kr x moms. Billigt ? Ja, andre billige firmaer tager mellem 4000kr til 14.000kr . Og faktisk bruge nogle af disse firmaer mig, da jeg er så billig.... I firmaet er der skåret ned til benet. Ingen leje af lokaler, ingen chef skal have løn, ingen sekretær, ingen administration osv. KORT, 1 mand = billig og gode produkter. Da jeg arbejder hjemme, er jeg altid at træffe..
Så vil du have en hjemmeside i Joomla CMS 1.5og være med fremme på fronten ? Er du et firma, butik, privatperson, forening eller helt femte, så ring på 61303866 eller mail stefangranholm@gmail.com - Så har du en hjemmeside om 1½ uge. Se mere på www.granholm.dk Jeg laver også computer, vejleder i IT køb, sikre udstyr og meget andet. Skriver du AMINO eller siger AMINO i tellefonen , så er der 10% rabat ! |
Få en hjemmeside i CMS 2000kr - eller webshop og gratis design mm
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)