Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Prestashop og Prestaaddons

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ved at gi op og er ikke engang kommet i gang. De er nu 3 gang jeg arbejder på ny på min kommende webshop og kan bare ikke få tingene til at fungere.
Jeg har tidligere gået langt uden om Prestashop da jeg synes det er meget lidt brugervenligt, trods det er jeg tvunget til at bruge dette da jeg skulle have fat i et modul til Nova Engel. Det har jeg nu købt adgang til i dyre domme sammen med et tema. Problemet er at jeg ikke får Nova Engel modulet til at fungere så jeg kan få kataloget frem. Er der nogen der måske kan hjælpe? Jeg har haft kontakt til udvikleren af modulet men kommer ingen vegne her. Første gang jeg kontaktede dem var d. 10 oktober. De bliver ved med at skrive at FTP adgang og backoffice ikke virker hvilket jeg ikke forstår. Jeg har naturligvis sikret mig at installeringen af de 2 ting er gjort efter foreskrifterne og dette med hjælp fra IT-supportere som dog ikke kender noget til Prestashop og derfor ikke kan hjælpe mig videre.
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tage kontakt til VSI-group.dk - de har mange års erfaring indenfor PrestaShop

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)