Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Importere Fortnite produkter

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Oct 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino brugere :)

Jeg har bare et simpelt spørgsmål, som jeg ikke synes, at kunne finde svar på når jeg googler.

Jeg har en webshop og kunne godt tænke mig at importere forskellige produkter, hvor der står Fortnite på (Kasketter, tasker, iPhone covers ol.) fra DHgate og sælge videre. Er dette lovligt?

På forhånd tak!
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Når der er tale om mærkevare er det ikke tilladt at importere fra lande udenfor EU.

Ivrigt er der formodentlig tale om kopivare fra DHgate - hvilket jo også er klart ulovligt at importere og sælge.

Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Som det allerførste skal du sørge for, at få de licenser fra DHgate der kræves for at du kan indføre deres produkter med henblik på vidersalg, det sidste du ønsker er, at stå med en sending som en obskur advokat blokerer, fordi du overtræder en markedsføringsaftale eller et agentur mellem DH og en dansk virksomhed. Dernæst skal du bare have styr på de almindelige bestemmelser omkring import.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

kvonsyld:
få de licenser fra DHgate der kræves for at du kan indføre deres produkter med

De kan da på ingen måde udstede noget licens der giver tilladelse til import ti EU! I øvrigt er der formodentlig tale om kopivare.

Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn, det er jo sådan det fungerer, dem der ejer varemærket, giver en licens til enten en sælger eller grossist. Denne licenshaver forestår så salget i det område licensen gælder. En rettighedshacer må gerne sælger flere licenser til samme produkt, ligeledes kan han vælge at der skal være en monopolhaver. Det er sket før, at to licenshavere bekriger hinanden, eller at en licenshaver i et EU land, har fungeret som grossist til et andet EU land, uden at have rettigheder til dette.

Men det er ikke ulovligt og sikkert heller ikke umuligt at blive licenshaver og dermed sælge mærketøj.  

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er også gode penge i betalingssystemer såsom Yourpay.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

M. S.:

Der er også gode penge i betalingssystemer såsom Yourpay.

Så er det da underligt de giver underskud kan man mene :)

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det er fordi RunePP ikke har betalt nok

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)