Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lunarway som bank?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Er der nogen herinde som benytter Lunarway til deres virksomhed og som kan anbefale dem?

Mine tanker går på at jeg har et IVS selskab og hos Lunarway slipper jeg for oprettelses gebyr og skal kun betale en lav månedlig ydelse for at have en konto inde hos dem.
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige åbnet en erhvervskonto til et nyt selskab. Jeg havde allerede en privatkonto. Det var utroligt let, som i meget let. Men jeg må indrømme, at jeg savner en netbank.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja kan - specielt med tilbud for første år være billigere end en del andet - men så år to 2000 kr som svarer til Nordea  der har 1200 kr til egene kunder for erhverv og så 35 kr for egene kunder per måned men vist 90 til kunder uden det private med men - så er der jo forskelle

1 Man må kun være en ejer i det IVS

2 Det er en topopkonto = du skal fylde på selv så den ikke kan gå i 0

3 Du får et debet kort = hævekort men ikke et alm master eller visadankort med

4 Du må ikke tilknytte dine betaling til Nets (gamle PBS) autobetaling af kreditorer om moms mm

Det er en app - vist smart nok, byggende på Nykredit, men jeg synes det er sjovt sted at måske spare 500 kr frem for at få en alm konto med fuldt normalt visadankort og Nets betaling mulig

Til gengældt tager de vist RKI folk som kunder modsat andre- netop grundet kontoens begrænsninger. Ved så ikke hvad godt det gør for et IVS som i forvejen som form har blakket ry - at betalinger skal gå til Lunarway. Jer er lidt bange for, at netop grundet det er umuligt at komme til at trække over mm - og RKI velkomne, så kan det ses lidt som en skrældespandsbank

https://johnhannover.blogspot.dk/2018/01/lidt-om-bankers-priser.html 

Prøv den  - ulykken er nok til at overse

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)