Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Denne side kan ikke have et brugernavn, HVORFOR??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jun 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Hvorfor kan jeg ikke oprette et brugernavn til min Facebook-side

Mvh

Lui

Fra Eidsvoll
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt spørgsmål. Det er rigtigt mange der har det problemet, og Facebook giver ikke noget svar overhovedet. Selv har jeg flere sider, og nogle har brugernavn, andre ikke ...

Mvh Dan

Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Jansen:

Hej Amino'er

Hvorfor kan jeg ikke oprette et brugernavn til min Facebook-side

Mvh

Lui

På en ny oprettet facebook side går der op til 2-4 uger før du kan oprette et brugernavn på din facebook side

Fra Eidsvoll
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det stemmer ikke. Fruen lavede lige en facebookside, og den fik brugernavn med det samme, og selv har jeg et par sider der er 6+ måneder, og dem kan jeg ikke lave brugernavn på ...

Fra Eidsvoll
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kigger man på Facebooks hjælpesider er der mange der har det samme problemet. Nogle forslag der går igen er at lægge til en ekstra administrator som så kan lave brugernavn, og nogen siger man skal lægge til 25 tilhængere. Nogen ganger virker det, andre gange ikke.

Det diskuteres også at man skal have verifiseret mobiltelefonnummeret for at klare det, men ingen av disse tingene har hjulpet for mig. Jeg har også prøvet at få andre til at lave siderne for mig, og derefter lave brugernavn, men det går heller ikke. Og som sagt, Facebook glimrer med sit fravær i disse sagene ...

Tilmeldt 25. May 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Lav en anden bruger til administrator og lad denne person lave brugernavnet ( Virkede for mig )
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)