Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Op til 30% på reklame fotografering !

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa....

Stå du og manger nye billeder til PR eller markedsføring ??
så læs bare videre

PR og markedsføring er mange ting og det er en investering for dig og din fremtid som selvstændig, dette er der mange firmaer der glemmer og hopper over hvor at gæret er laves. Dette kan desværre give en del “flimmer” og useriøsitet over for jeres store og seriøse kunder, til de vælger en ande levendør.

Det som jeg kan hjælpe med, er bla at give dit firma et stort løft inden for:

- Produktbilleder
- Portrætter
- Firmaprofiler
- Industribilleder
- Arkitekturbilleder

Hvad kan billederne så bruges til ? - ja mulighederne er mange, men f.eks. annoncering, foldere, brochure, websider, pressemeddelser og blade m.m.

Jeg bor selv er lige flyttet fra Københavns området og er flyttet til Nordfalster, hvor jeg har fundet en gammel bygning som har været brugt til tog- og politistation, men nu rummer det mit domicil, med et moderne fotostudie. Hvis du har behov for at få lavet billederne hos jer, så kan min gps og bil nok også finde vej til jer.

I er altid velkommen til at kontakte mig, også selv om det drejer sig om et uforpligtende tilbud eller møde.

For at Martin Thorborg ikke kommer efter mig, så giver jeg følgen rabat resten af året, hvis du henviser fra denne webside.

- Marts 30%
- April 25%
- Maj 20%
- Juni 15%
- Juli og resten af året 10%

Besøg min webside og se hvad jeg laver:

www.larsdalby.dk

Venlig hilsen

Lars Dalby Nielsen
Reklamefotograf

ld@larsdalby.dk
Telefon 23 26 55 49

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke nogle der syntes det lyder interessant ??? 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)