Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skriveopgaver?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Tænkte på om der var nogle "skriveopgaver", som ikke kræver det store arbejde, udover tid?
Det er nemlig sådan, at jeg skriver omkring 150 ord - svarende til 750 anslag i minuttet.

Så ledte egentligt efter nogle opgaver, som mere eller mindre bare går ud på at skrive.
Nogen herinde der har nogle eventuelle idéer, til hvad jeg kunne lede efter af opgaver?

Tilmeldt 26. Oct 16
Indlæg ialt: 200
Fra  SPIRIAN Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler nogle gode tekster til en hjemmeside. Der er tdkst i forvejen som kan tages udgangspunkt i. Hvad koster det?

SPIRIAN

Hos SPIRIAN kan du få en ny hjemmeside for kun 1.450,-

www.spirian.dk

Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en mail, eller noget andet hvor jeg kan skrive til dig istedet?

Fra Brande
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 160
Fra  Compack Aps. Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Med fare for at udstille min egne inkompetence, så lyder det ret fantastisk at kunne skrive 750 anslag i minuttet
Det er ligegodt, 12 bogstaver i sekundet. Det er ret hurtigt :-)
150 ord i minuttet er ikke så langt fra verdens rekorden der er på godt 200 ord i minuttet.
Min pointe med dette indlæg, er at du nok ikke skal bruge 200 ord i minuttet til at udregne din pris for tekster :-)

Jeg ville nemlig gerne betale dig 1000 kr i timen, hvis du kan opretholde den hastighed en time af gangen :-)

Held og lykke med projektet.

Compack pluk og pak lagerhotel

Brug tiden på at udvikle din webshop i stedet for at have eget lager

Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

146 ord i minuttet, 1% i verden på 10fastfingers.

Det er selvfølgelig bare en masse tilfældige ord der kommer op, og så skal jeg skrive dem. Men det er skam ikke fordi at jeg prøver at lyve med min skrivehastighed.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)