Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manglende udligning på skyldig pension

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har fået sat Bluegarden op til automatisk at overføre bogføringslinierne for hver lønkørsel til min economic aftale, men det giver mig dog to problemstillinger på kontoen for skyldig pension.

Problemstilling 1:

Der posteres nogle poster som hedder noget i stil med "Samlet Pension PO1", men disse poster udlignes aldrig. Skal man gøre noget manuelt med disse - f.eks. indbetale dem til et sted?

Problemstilling 2:

Når lønkørslerne overføres fra Bluegarden, så stemmer de enkelte bilagsnumre ikke. Det ser ud til at der mangler en modpost til resultatposten "Pens.bidrag AMP (lønmodt.)". Derfor har jeg manuelt lavet modposten på kontoen for skyldig pension, men disse poster bliver heller ikke udlignet.

Kan I hjælpe med at opklare hvad der rigtigt skal ske med disse poster?

God dag.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har svært ved at forstå at bluegarden kan lave en overførsel af bogføringslinjer der ikke faktisk giver balance.  Det har jeg i alle fald aldrig set - Er du sten sikker på de samlede tal i kredit og debet ikke giver helt samme resultat i alt?

1 Du må jo have en pensionsaftale - om indbetaling af pension, siden den post opstår og der må vel formentlig enten du - eller dataløn skulle lave overførsel til den pensionskasse

2 Lyder som nævnt i indledning mærkeligt at der ikke er balance-  normalt ville posten være dækket ind - enten som du skriver ved pension skyldig eller under ambidrag/skat skyldig 

Ring til dataløn, de har jo super support og kan sikkert hurtigt se, hvis den fil du bogfører efter virkeligt ikke stemmer. Economic må jo så også protestere siden du manuelt tilfører poster

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)