Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Åbning af telemarketing firma i Polen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 17
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Medlemmer af Amino.dk

Jeg står og har planer om at åbne et telemarketing/kundeservice firma i Polen med danske kunder. 

Er der nogen herinde der har erfaring med åbning af telemarketing firma generelt eller måske endda i Polen. 

Hvad skal man tage højde for f.eks hvordan finder man nye kunder? hvor mange ansatte skal man satse på i starten og hvilket telefoni kan i anbefale. Er denne branche mættet?

Med venlig hilsen 

Dennis Bruun 

Fra københavn
Tilmeldt 21. Oct 14
Indlæg ialt: 113
Fra  salgsgruppen Salgsgruppen.com Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Har du eller driver du forretning i Polen i forvejen?

I forhold til opgaver, så afhænger det af, hvilket slags center du gerne vil åbne.
Skal i have fokus på kvalitets B2B møder, eller de lidt hurtigere salgB2C markedet.

At finder opgaver at som at sælge så meget andet, her er produktet bare dig og din virksomhed du skal sælge.
Grib knoglen og ring!

Ellers stik mig et kald, så kan jeg nok pege dig i retningen af nogle fede B2C opgaver.


Telefoni -
Ingen afhænger det af centeret.
Skal i starte ud helt småt og godt, kan i bruge fx MyPhoner.dk som nok er noget af det billigste man kan finde og fungere godt til små mindre B2B opgaver.

Skal i kunne ringe x00 leads igennem og skal der være fart på, ville jeg sige Adversus er bedst til prisen, som ligger på omkring 1000 pr. Mdr. Pr. Bruger.



Hvor mange man skal være..
hm ja, det afgænger lidt at dit humør, økonomiske situtation og hvad du kan finde opgaver til. Snakker vi B2C, ville jeg sige minimum 5 sælgere på fra start.


Hvis du vil hyggesnakke eller høre mere er du velkommen til at give mig et kald eller smide mig en mail.

+45 9383 9375
Frederik@salgsgruppen.com

Tilmeldt 10. Oct 17
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik 

Jeg har sendt dig en mail.

Mvh. Dennis Bruun 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)