Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dumt spørgsmål

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 16
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har længe gået med tanken om at starte en online tøj shop op, med eget design af tøj, jeg har ikke den store kapital, jeg kan dog selv godt kode og opsætte hjemmesiden. 

Mit spørgsmål er enligt, er det nogle steder det muligt at lave sammarbejde med, hvor jeg ikke på forhånd skal indkøbe tøjet, men har muligheden for at få et tilbud hvad de skal have for at trykke tøjet, og så sælge det direkte i min shop, og så sendes det fra deres lager? Jeg ved godt der sikkert er nogle ekstra omkostninger i og med de ikke skal trykke tøjet før en bestilling, og derfor er der ikek store mængder tøj der skal købes af gangen.

Tænker bare er det muligt at få sådan en aftale, og hvem skal man have fat i?  Der ud over, er det så ikke den bedste løsning, når jeg ikke står med en kapital til at købe et lager, eller er der bedre måder at gøre det på?

VH

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Aug 18
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der blot er tale om tryk på diverse tøj og merchandise, så kan du tjekke mulighederne hos f.eks. spreadshirt og teespring. Der kan du opsætte din egen show med eget domæne og selv sætte dine priser. Alternativt kan du kontakte diverse tekstil-trykkerier herhjemme. 

Tilmeldt 18. Sep 16
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er tale om tøj med eget tryk/design, dog vil jeg gerne have en vis kvalitet jeg kan tilbyde for det, så det ikke er noget der går i stykker efter en enkelt dag, og trykket forsvinder efter 1 vask :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Først det du vil synes måske er lidt negativt - https://johnhannover.blogspot.com/2018/08/stop-stop-stop.html som er en opfordring til at stoppe og tænke ting godt igennem - så du har alt på plads, for det du vil er ind i et område med vild konkurence. Masser af tøj hvor folk selv har designet tryk - amazon med fruit of the loom kvalitet ned til til 25 kr for t-shirts - med omg levering mm

Dernæst - dropshipping - hvor tøjet sendes fra en producent direkte - kommer du efter min erfaring slet ikke til at finde, hvor dit motiv trykkes på ordre for ordre - og fik du en med til det - ville du koste så meget, at kun du selv, din kæreste og din mor ville blive kunder.

Overvej det hele nøje - se hvad ting koster hos zalando og amazon - se hvad de tilbyder for levering - regn med returvarer - som du har 14 dg med også selv om du kun trykker til ordre, for det er ikke special fremstillet efter specielle mål, motiver eller farver - det er blot dig der ikke lagerfører.

take care

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)