Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er denne 1-sidet webside ok? + et spørgsmål

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg er IKKE et webside venligt menneske, men har nu lavet en alligevel via one.com. Nogen der har lyst til at give et bud på ting jeg skal rette ?

www.dogpaws.dk

Jeg mangler en donations knap og har søgt meget rundt på nettet og fået alle mulige svar. Mon der er nogen der har et enkelt og godt tip, til en der er meget ukyndig med hensyn til websider?

Tusind tak :) 

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

https://itwebsite.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Dec 17
Indlæg ialt: 34
Fra  LuBlu Media Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Designet kunne godt ligne noget fra 90'erne, men det skyldes nok mest at der er mange firkanter på siden og at det hele er lidt klemt.

Hvis du tilføjer mere luft, blandt andet inde i tekstboksen og i footeren, så teksten får lidt mere plads, skulle det gerne hjælpe lidt på det.

Ikonerne til Instagram og Facebook synes jeg kun skal være der én gang, når nu hjemmesiden ikke er så lang. Og Instagram ikonet bør have gennemsigtig baggrund.

Det første billede på siden kunne også godt trænge til at blive lagt op i en lidt bedre kvalitet hvis det er muligt.

Det var lidt feedback herfra. Håber du kan bruge noget af det :-)

Freelance digital designer - tryk - web - illustration - billedbehandling

http://lublu.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 18
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg er meget enig med Marlene. Det øverste billede kunne godt være i en smule større opløsning.
Selve designet er jeg med på skyldes at du ikke er kyndig på nettet, og det er fair nok.
Mener også Instagram ikonet bør være gennemsigtigt. Du kan sikkert finde noget du må bruge ved at søge på "transparent" eller "png" online.

Held og lykke med sitet!
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)