Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forum som markedsføring

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 05:50
Hvor mange stjerner giver du? :
En af mine kunder er blevet opfordret til at oprette et forum som PR/markedsføring - hvad er jeres mening om den virkning i forbindelse med et forum?

Og hvor meget administration er der egentlig med at holde et forum?
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:40
Hej Bente

Først og fremmest skal i have fat i en der har prøvet at oprette et forum før og som har haft succes med det.
At sætte det op teknisk tager 5 min og så er der vel 10-15 timers strategisk arbejde med det. Efter det skal der bruges 100 - 200 timer på at løbe det i gang og alt efter temperemant og netværk et sted mellem 0 - 200.000 kr.  i marketing.

Det er et slag på tasken, men er ikke helt ved siden af og så husk, at får i ikke den rigtige strategiske hjælp, så glem det, et tomt forum er noget nær det værste signal man kan sende til sine kunder.

Dbh Martin
Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:30

Hej Martin

Tak for dine kloge ord - jeg mener selv at kunne sætte det op - jeg arbejder til daglig med PHP og har læst lidt om phpBB forum.

Men alt detandet kender jeg kun sporadisk til ud fra bemærkninger her og der hvor jeg har bevæget mig rundt på Internettet.
I forbindelse med min kunde har jeg allerede oprettet en gæstebog, som også bliver flittigt brugt, og det mener jeg er en god løsnig
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 10:11

Det er sagt et utal af gange og i et utal ''tråde'': Det kommer an på din kundes produkt/ydelse, kundens position på markdet, kommunikationsstrategi, osv., osv....

Jeg er helt enig i Martins betragtning om at et tomt forum, hvor kun ekkoet af af de spildte kræfter høres, er katastrofalt - helt på linie med hjemmesider, hvor undermenuen ''Nyheder'' sidst er opdateret, da Ole Staved var erhvervsminister (se hvem ved hvornår det var???). Og så lige det sidste irritationsmoment: Hjemmesder, hvor ''Under Construction''-skiltet har samlet mere støv end 10 flasker Pitrus i Restaurant Zepps kælder før end vis Peter kom forbi med vennerne.

<a href="http://users.tkk.fi/~jjknuutt/kesken.html" class="link"><b>UNDER CONSTRUCTION</b
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 10:30
Dato: 3/7/2006 10:10:50 AM
helt på linie med hjemmesider, hvor undermenuen ''Nyheder'' sidst er opdateret, da Ole Staved var erhvervsminister (se hvem ved hvornår det var???).

Ole Stavad var erhvervsminister fra den 21. December 2000 til den 27. November 2001
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 10:45
Tillykke! - du har vundet en Hopla-Nål
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)