Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der ved eller har argumenterede bud ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 4. Jun 18
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Dele af mit liv har været ganske heftigt på en positiv måde og elementer af det er ganske unikt og specielt, hvilket jeg har en overbevisning om ikke findes mage til i Danmark og måske nok heller ikke i verdenen.

Jeg har aldrig læst  at nogen har oplevet noget som matcher min historie eller blot 10 % af den, men der skal nok findes nogle få world wide, som kommer op på 25 %.

Historien kan vel spredes over 8 år fra jeg er 25 til 33, men det er jo næppe nok til at lave en bog ....selvom der er mange år forud for disse oplevelser og år bagefter.

Min historie indeholder også et videnskabeligt aspekt og jeg oplever det som væsentligt, men samtidig også som en slags "se og hør" fortælling, som der klart vil være læsere til eller i politikken og andre medier. 

Givet at jeg ikke har lyst til at levere den gratis, så hvordan gør man  ?

Finder jeg en forfatter, fra start af ?

Finder jeg et forlag, som så finder en forfatter ? 

Finder jeg et TV-medie, som vil lave en film historie og kan man tjene på det ? 

Eller hvad er strategi  ?

Mr.-Hansen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Starter med at skrive selv og gennemlæse 247 gange og rette til. 
Så kan overvejelse om et ghostwriter komme ind koster så penge, og så kan man enten prøve at finde forlag der ser potentiale, eller selv udgive

Start selv med at skrive den bog du mener det skal være, og find så nogen der vil læse lidt med når du er ved at være der, og tør kritisere

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Helsingør
Tilmeldt 4. Jun 18
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

arter med at skrive selv og gennemlæse 247 gange og rette til. 
Så kan overvejelse om et ghostwriter komme ind koster så penge, og så kan man enten prøve at finde forlag der ser potentiale, eller selv udgive

Start selv med at skrive den bog du mener det skal være, og find så nogen der vil læse lidt med når du er ved at være der, og tør kritisere

vh John Hannover

Tak John  -  håbet om en slags freelance mentor / partner forsvandt lidt der.  Der må der være folk med pennen i deres magt, man kan søge til verbalt .. eller ? 

Mr.-Hansen 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du tænker gratis tror jeg det er svært og skriver du intet selv, så vil det være ganske dyrt at forvente du kan tale og anden skrive en bog, som i givet ikke på forhånd kan vide om et forlag vil røre ved

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Medier betaler normalt ikke for de historier, de bringer. 

Og jeg kan ligesom John ikke forestille mig at en forfatter/ghostwriter vil stille sig gratis til rådighed.

Så må du i givet fald nok selv gå i gang med at skrive eller betale en forfatter for det. Evt. starte med en synopse og nogle kapitler, som du så kan sende til et forlag.
Men hvis du ikke mener, du har nok til en hel bog, så lyder det lidt vanskeligt.

Kunne der måske alligevel være en ide i at give en kortere form af historien til et medie og så se, om det evt. kan føre til at et forlag bliver interesseret? Men selv et medie (en avis eller et ugeblad) vil jo nok også gerne have en skriftlig teaser med et resumé, der kan give dem blod på tanden.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)