Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Success med GOOGLE AdWords

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 04:03
Hvor mange stjerner giver du? :
"Jeg har et godt tilbud til dig!" - eller rettere: Det har Perry Marshall, ekspert i Google AdWords.
 
Endnu har jeg begrænset erfaringer med AdWords - og det var før mødet med tippene fra Marshall.
Du kan tilmelde dig hans gratis email-kursus over 5 dage: "5 Days to Success with Google AdWords"
 
Bl.a. "provokere" Marshall med sætningen: "What separates the men from the boys in the Google AdWords game!"
 
Link vedr. Perry Marshall
 
 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Tølløse
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser jo rasende interessant ud - og så gratis

Men hvordan scorer du affiliate på noget som er gratis? Hvis du da vil ud med hemmeligheden...
 
Nysgerrige hilsner
Claus

Professional Quiz Services - 1st-Quiz.com

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/9/2006 2:44:46 PM Forfatter: Kreabizz ...
Men hvordan scorer du affiliate på noget som er gratis? Hvis du da vil ud med hemmeligheden...
Nysgerrige hilsner
Claus

Jeg skal være dig svar skyldig faktisk! - Men det er selvfølgelig Perry´s formodning at de som deltager i hans 5 dages gratis kursus måtte købe sig til videre information. Perry Marshall oplyser rent faktisk at der er 50% større sign ups for betalingsdelen efter han begyndte at tilbyde de 5 dage som gratis kursus.
 
Samtidig husker jeg faktisk ikke hvad han helt nøjagtig tilbyder efter de 5 dage - men det er efterhånden længe siden jeg selv "tog kurset" - og siden da har jeg fået massevis af gode tips, ganske free of charge.
 
Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Tak for linket. Jeg tjekker det lige ud !
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

 
Godt du laver lidt reklame for Perry Marshall.
 
Jeg har selv studeret meget af hans materiale, deltaget på rigtig mange teleconferencer med ham og er medlem af hans Renaissance Club, og har anvendt det igennem længere tid med rigtig gode resultater, og han er efter min mening EKSPERTEN på AdWords. Der findes ikke nogen bedre kompetence indenfor AdWords.
 
 
Hilsen
 
Nikolaj Tuxen Gerstrøm
 
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)