Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu med Norsk Momsnummer - krav til faktura?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Vi er da slet ikke uenig ;-)  Men sådanne skranke paver kan være vanskelige at have med at gøre. 

Hvorfor spørger du så ikke bare hos det norske toldvæsen? eller som nævnt eksportrådet - begge er jo gratis at spørge.

Fordi jeg jo blev en smule usikker i min sag når den erfarne GLS mand så skråsikkert siger at det skal gøres på den måde... derfor ville jeg gerne have lidt bekræftelse i at det ikke er mig der er helt blank. 

Så rigtig rart at høre at det heller ikke giver mening for andre, at den norske momsrepræsentant skal stå som fakturamodtager. Så har jeg trods alt ikke mistet al min logik Stick out tongue

Hilsen Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten der er netop ikke nogle særskilte fakturakrav gældende for jer. En momsrepræsentant er mere et spørgsmål om hæftelse, kontakt mv. Det norske princip svarer ganske godt til det tilsvarende danske.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:

Morten der er netop ikke nogle særskilte fakturakrav gældende for jer. En momsrepræsentant er mere et spørgsmål om hæftelse, kontakt mv. Det norske princip svarer ganske godt til det tilsvarende danske.

Yes..... det er så bare liiiiiige det jeg skal finde en måde at få hvorpå jeg kan få det forklaret til den kære GLS mand Confused

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Så ring dog til det norsk told og få dem til at bekræfte din antagelse, så vil det jo være lidt svært for GLS at modsige deres svar.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Så ring dog til det norsk told og få dem til at bekræfte din antagelse, så vil det jo være lidt svært for GLS at modsige deres svar.

Jeg tænker egentligt på at kontakte Bring her i DK - det er BRING der leverer for GLS i Norge. Så må BRING vel kunne udrede trådene - håber jeg Wink

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)