Hey alle amino'er :)
Ved ikke lige om det er det rette sted at ligge den har post, men prøver :)
Jeg er til dagligt medejer af et mobildiskotek, men har planerne om at starte selv og investere 25-30000 kr i et.
Derfor har jeg godt tilbud til dig som har en virksomhed der henvender sig den til målgruppe!
Vi skal have lavet et bagtæppe som skal hænge bag vores pult(bag dj'en) og så nogle smarte polo'er med tryk på.
Ang. vores polo'er søger jeg en sponsor som kan sponsere tryk og trøjerne til os, samt at betale et hvis procent del af prisen på dette(koster ialt 2500 kr)
Du får reklame hvergang vi er ude og spille og selvfølgelig vil du stå som sponsere på vores hjemmeside, som folk vil besøge tit, da der vil blive taget billeder og lagt op på vores hjemmeside i et galleri!
Navn osv, er ikke helt fastlagt endnu, og får svar fra banken idag eller imorgen om det kan lade sig at gøre! Med tiden skal der investere flere penge og har et godt samarbejde med en af danmarks største leverandør inden for lyd, lys og stage, både salg og udlejning. Derfor kan vi også levere det kunden beder om hvergang, da vi kan leje eller måske købe nyt udstyr!
Håber der er et firma der er villig! for virkelig noget jeg gerne vil bruge tiden på:
Jeg spiller selv ved 2 mobildiskoteker og er fastansat på 2 diskoteker i jom fru ane gade i Aalborg, jeg modtager promotions cd'er!
Så helt uden evener er jeg ikke :P
Med venlig hilsen
Morten Johansen!