Min kopimaskine er gået i stykker og jeg ønsker derfor, at modtage eventuelle tilbud på en ny og langt bedre kopimaskine. Jeg vil nemlig være sikker på, at den ikke går i stykker de næste mange år. Hvilke kopimaskiner kan I anbefale og hvor kan jeg finde den henne?
Jeg vil gøre alle opmærksomme på, at jeg skal bruge den til min virksomhed
Jeg har haft samme oplevelse med min printer, så jeg måtte også igennem diversehjemmesider, for at finde en ny. Jeg vil sige, at Ekspertvalg.dk/kopimaskine nemt kan give dig et overblik over de forskellige printere, deres funktioner og deres priser.
Samtidig kan du yderligere få en printer, der kan printe i A3.
Jeg har haft samme oplevelse med min printer, så jeg måtte også igennem diverse hjemmesider, for at finde en ny. Jeg vil sige, at Ekspertvalg.dk/kopimaskine nemt kan give dig et overblik over de forskellige printere, deres funktioner og deres priser.
Samtidig kan du yderligere få en printer, der kan printe i A3.
Hej Solveig Nielsen og Anders Andreasen. Kan vi ikke aftale, at I tager snakken direkte med hinanden? Altså når I sidder samme sted. Så kan I også dele de links, I forsøger at indsætte, direkte.
Vi låser tråden.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn