Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop til dropshipping

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 05:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have en webshop, og har selvfølgelig et par ønsker til denne.
Jeg har kigget på div. Webshopløsninger, men jeg er ikke helt så teknisk anlagt, som jeg gerne ville være.

Jeg skal sælge foder og tilskud til heste. Foderet produceres og sendes fra Tyskland, til mine danske kunder.

Findes der en webshop løsning, der pr automatik sender ordren til min leverandør?

Shoppen skal være så enkel som overhovedet muligt. Ved produkter vil jeg gerne vise priser der er inkl levering.

Når varen bliver sendt fra Tyskland, direkte fra producent, til danske kunder, er det så ikke dansk moms, eller er det tysk?

Jeg vil gerne betale alt hver måned/månedsvis -
Hvad koster en shop, med betalingsystem, mobilpay, abonnement, div andre udgifter?

Hvis jeg skal have en til at klargøre og opsætte shoppen, så den er klar til brug, hvad vil det koste? - jeg vil selv gerne oprette produkter, produktbeskrivelser mv.

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Læg opgaven ind under Freelancer og få pristilbud der.

Ring skat 72221818 og få oplysninger om moms.

Mvh Jørgen

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Tilmeldt 9. Apr 14
Indlæg ialt: 25
Fra  MLD GROUP ApS Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Den billigste månedlige løsning for selve shoppen, hvor du gør alt selv, må være standard versionen i shopify.

moneytalk.dk kan du sammenligne dine lån og få hjælp til at spare penge i hverdagen.

Fra Bagsværd
Tilmeldt 14. Sep 18
Indlæg ialt: 5
Fra  Gozomo.dk Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan kun anbefale Shopify.. Er nemt at arbejde med og billigt samt der er mange gode apps, der er nemme at komme igang med.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)