Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis adgang til 50 mio billeder og digitalt indhold

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan

I skriver følgende "Vi anvender en række AI-systemer, som hjælper med at optimere teksterne yderligere, inden vi sender dem til dig."

Det en den del jeg super gerne ville se et eksempel på. Ikke nødvendigvis noget I har sendt til en kunde, men bare et eksempel på noget tekst AI´en har optimeret, altså både før og efter. I videoen på teknologien-bag kan jeg ikke rigtigt se noget omkring dette.

Er det AI-systemer I selv har udviklet?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Hej Jonathan

I skriver følgende "Vi anvender en række AI-systemer, som hjælper med at optimere teksterne yderligere, inden vi sender dem til dig."

Det en den del jeg super gerne ville se et eksempel på. Ikke nødvendigvis noget I har sendt til en kunde, men bare et eksempel på noget tekst AI´en har optimeret, altså både før og efter.

Jeg testede det - og har endnu ikke nået at tage stilling - men det er sikkert udemærket

Her er min tekst som FØR https://johnhannover.blogspot.com/2013/02/start-af-virksomhed-skal-jeg.html 

Og her er den "optimerede" tekst jeg fik retur lagt ind i stedet https://startupjh.blogspot.com/2018/09/start-af-virksomhed.html 

Kunne være sjovt at høre hvad du mener - jeg tror det er forbedring - da jeg valgte en af mine rigtig gamle sager, som der slet ikke var kælet for

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 292
Fra  Listen Louder Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Hej Jonathan

I skriver følgende "Vi anvender en række AI-systemer, som hjælper med at optimere teksterne yderligere, inden vi sender dem til dig."

Det en den del jeg super gerne ville se et eksempel på. Ikke nødvendigvis noget I har sendt til en kunde, men bare et eksempel på noget tekst AI´en har optimeret, altså både før og efter. I videoen på teknologien-bag kan jeg ikke rigtigt se noget omkring dette.

Er det AI-systemer I selv har udviklet?

Kære Thomas

Mange tak for dine gode spørgsmål og herligt med interesse :-)

Vi deler generelt ikke vores kunders eksempler, men jeg kan se, at John har delt et, så det er jo bare super. Det er imidlertid op til kunderne, om de ønsker at dele det - ikke os :-)

Vi kommer dog snart til at tilføje en række "tænke eksempler" på tekster, så folk netop også kan se det, du efterspørger. Det er en rigtig go' pointe.

I forhold til AI-systemerne er det os selv, der har udviklet algoritmerne - ja. Vi udvikler op imod Googles Tensorflow, hvis det siger dig noget, og vi arbejder med en kombination af deep learning og Natural Language Generation. Nu bliver det lidt teknisk - ved jeg ikke, om du ønsker?

Jeg har skrevet lidt mere nørdet omkring det her: https://rbot.dk/author/jonathan-loew/

Håber de svar kunne bruges?

Indtil videre viser vores data, at kunderne rater deres tekster med 9,8 ud af 10 i tilfredshed, mens vi ligger over 90% i bedre performance efter en "JumpStory-redigering". Dvs. at vi lykkes heldigvis ved at øge både antal visninger, klik og conversion markant. Det er udover at hjælpe folk med at få skrevet content den anden del af vores "mission" - nemlig at skabe bedre tekster, der skaber bedre resultater.

Ha' en god og meningsfyldt dag. Bedste hilsner Jonathan Løw
- iværksætter og stifter af Listen Louder

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 292
Fra  Listen Louder Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Hej Jonathan

I skriver følgende "Vi anvender en række AI-systemer, som hjælper med at optimere teksterne yderligere, inden vi sender dem til dig."

Det en den del jeg super gerne ville se et eksempel på. Ikke nødvendigvis noget I har sendt til en kunde, men bare et eksempel på noget tekst AI´en har optimeret, altså både før og efter. I videoen på teknologien-bag kan jeg ikke rigtigt se noget omkring dette.

Er det AI-systemer I selv har udviklet?

Vi samarbejder i øvrigt allerede med flere SEO-bureauer, reklamebureauer og webbureauer som underleverandør til dem på content-delen - både deres eget content og deres kunders. Hvis det er noget for jer i WebCoders, så må du endelig smide mig en mail! Så kan du jo selv teste det i praksis :-)

Ha' en god og meningsfyldt dag. Bedste hilsner Jonathan Løw
- iværksætter og stifter af Listen Louder

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 292
Fra  Listen Louder Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Thomas Frost:

Hej Jonathan

I skriver følgende "Vi anvender en række AI-systemer, som hjælper med at optimere teksterne yderligere, inden vi sender dem til dig."

Det en den del jeg super gerne ville se et eksempel på. Ikke nødvendigvis noget I har sendt til en kunde, men bare et eksempel på noget tekst AI´en har optimeret, altså både før og efter.

Jeg testede det - og har endnu ikke nået at tage stilling - men det er sikkert udemærket

Her er min tekst som FØR https://johnhannover.blogspot.com/2013/02/start-af-virksomhed-skal-jeg.html 

Og her er den "optimerede" tekst jeg fik retur lagt ind i stedet https://startupjh.blogspot.com/2018/09/start-af-virksomhed.html 

Kunne være sjovt at høre hvad du mener - jeg tror det er forbedring - da jeg valgte en af mine rigtig gamle sager, som der slet ikke var kælet for

vh John Hannover

Tak for at dele det John. Det interessante er altid to ting, når JumpStory kigger på et input:

1. Kan vi skabe en bedre tekst i form af en bedre fortælling? (da dette skaber mere interesse og troværdighed)

2. Kan vi skabe en bedre tekst i form af noget indhold, der giver enten flere klik eller visninger (da dette er målbart).

Vi balancerer disse ligeligt, da vi ikke tror på, at man blot skal optimere tekster for at sikre klik. Der skal også tænkes mere langsigtet og relationelt.

Og ja - jeg tænker da bestemt også, at det er en forbedring, men jeg er selvfølgelig heller ikke neutral :-)

Ha' en god og meningsfyldt dag. Bedste hilsner Jonathan Løw
- iværksætter og stifter af Listen Louder

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonathan Løw - Listen Louder:

Tak for at dele det John. Det interessante er altid to ting, når JumpStory kigger på et input:

1. Kan vi skabe en bedre tekst i form af en bedre fortælling? (da dette skaber mere interesse og troværdighed)

2. Kan vi skabe en bedre tekst i form af noget indhold, der giver enten flere klik eller visninger (da dette er målbart).

Vi balancerer disse ligeligt, da vi ikke tror på, at man blot skal optimere tekster for at sikre klik. Der skal også tænkes mere langsigtet og relationelt.

Og ja - jeg tænker da bestemt også, at det er en forbedring, men jeg er selvfølgelig heller ikke neutral :-)

Hvordan sikrer JumpStory sig, at de tekster I omskriver/forbedrer faktisk ejes af den, som hyrer jer til at omskrive teksten?

(ikke at jeg tror at John har "snuppet" teksten fra nogen, det tror jeg ikke, men andre kunne få idéen og misbruge jeres tjeneste til at lukrere på andres arbejde/ejendom)

Der er noget ophavsretmæssigt her, som jeg synes fremstår uafklaret...

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 292
Fra  Listen Louder Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Nerløe:

Jonathan Løw - Listen Louder:

Tak for at dele det John. Det interessante er altid to ting, når JumpStory kigger på et input:

1. Kan vi skabe en bedre tekst i form af en bedre fortælling? (da dette skaber mere interesse og troværdighed)

2. Kan vi skabe en bedre tekst i form af noget indhold, der giver enten flere klik eller visninger (da dette er målbart).

Vi balancerer disse ligeligt, da vi ikke tror på, at man blot skal optimere tekster for at sikre klik. Der skal også tænkes mere langsigtet og relationelt.

Og ja - jeg tænker da bestemt også, at det er en forbedring, men jeg er selvfølgelig heller ikke neutral :-)

Hvordan sikrer JumpStory sig, at de tekster I omskriver/forbedrer faktisk ejes af den, som hyrer jer til at omskrive teksten?

(ikke at jeg tror at John har "snuppet" teksten fra nogen, det tror jeg ikke, men andre kunne få idéen og misbruge jeres tjeneste til at lukrere på andres arbejde/ejendom)

Der er noget ophavsretmæssigt her, som jeg synes fremstår uafklaret...

Kære Jesper.

Mange tak for spørgsmålet. Det er jo ikke op til os at vurdere, hvorvidt vedkommende har copyrighten til teksten eller ej. Vi hjælper udelukkende med at forbedre og optimere indhold. Det er ikke op til os at afgøre, hvorvidt dem, der sender ind, har ejerskabet af indholdet, ligesom det ikke er os, der efterfølgende publicerer det nogen steder. Det påhviler naturligvis dem, der henholdsvis indsender og efterfølgende publicerer indholdet. 

Det er jo i øvrigt tilfældet uanset hvillket indhold, der er tale om. Eftersom vi ikke deler indholdet nogen steder, kan det aldrig være JumpStory, der bærer noget ansvar her, ligesom en helt almindelig tekstforfatter jo heller ikke kan gøres ansvarlig, hvis du beder ham eller hende om at forbedre en tekst, du sender, og du så efterfølgende bringer i en avis eller et andet sted. Det er jo i så fald dit fulde ansvar.

Håber det besvarede dit spørgsmål.

Ha' en god og meningsfyldt dag. Bedste hilsner Jonathan Løw
- iværksætter og stifter af Listen Louder

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)