Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis adgang til 50 mio billeder og digitalt indhold

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 292
Fra  Listen Louder Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kære Amino-kollega :-)

I dag lancerer vi JumpStory, som er en platform til små og store virksomheder, der skal have lavet alt fra SEO-artikler til blogindlæg, nyhedsbreve, pressemeddelelser etc. på en smartere måde. Det er ligeledes oplagt for ledere, der gerne vil lave personlig branding på fx. LinkedIn.

Jeg vil gerne forære dig gratis adgang til platformen i en hel måned! Det giver gratis adgang til flere end 50 millioner copyright-fri billeder og en gratis tekst efter eget valg.

Jeg vil blive super glad for, hvis du har lyst til at afprøve JumpStory og give os noget feedback, så vi kan tilpasse platformen endnu bedre til den helt almindelige brugers daglige behov for godt indhold, gode tekster og flotte fotos.

By the way: Vi er de eneste i DK, der kombinerer tekstforfattere med kunstig intelligens. Det sikrer jer noget content, der rammer plet første gang - hver gang!

Gode hilsner

Jonathan.

Ha' en god og meningsfyldt dag. Bedste hilsner Jonathan Løw
- iværksætter og stifter af Listen Louder

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan

Fed service, som jeg har tilmeldt mig.
Dog virker det som om der er en kodefejl på billedesøgningen.
Hvis jeg søger på "startup", så kommer der ca. 100 billeder, derefter kommer de samme billeder igen og igen, og til sidst lægger den browseren ned og fryser min computer. Det er i chrome.

Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

pbille:

Hej Jonathan

Fed service, som jeg har tilmeldt mig.
Dog virker det som om der er en kodefejl på billedesøgningen.
Hvis jeg søger på "startup", så kommer der ca. 100 billeder, derefter kommer de samme billeder igen og igen, og til sidst lægger den browseren ned og fryser min computer. Det er i chrome.

Glad for at du synes JumpStory-servicen er fed. I forhold til billedsøgningen så er fejlen rapporteret, så den bliver rettet inden længe. Der har været ret overvældende interesse for vores billedservice, hvilket jo er dejligt, men også gør, at vores servere sveder ret kraftigt i disse dage. Altid noget at det ikke er sommer længere, så de ikke overopheder fuldstændig :-)

Men altså: Brug endelig videre men undlad at scrolle for heftigt de næste par timer og dage, indtil den del lige er fixet. Beklager at det kostede din browsers arbejdsglæde. Det er snart bragt i orden herfra.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt nok, så venter jeg lige :-)

Godt med noget succes! Yes

Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har markeret 2 ting som måske skulle ændres, Input skulle nok ændres til priser og den lille boks gernere mit synsfelt når jeg kigger på dine pakkerløsninger fra laptop. Fandt lige en 3 ting når jeg vælger en pakke med eks. 2 webtekster, hvor mange ord får jeg i de webtekster 200 - 500 - 10000 ord. Men ellers et fint site.

Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

pbille:

Godt nok, så venter jeg lige :-)

Godt med noget succes! Yes

Vores søde og dygtige teknikere er på opgaven, så du må endelig kigge forbi igen i morgen og søge løs. Derudover skriver du blot til support@jumpstory.dk, hvis du måtte opleve noget lignende igen. Så fixer vi det asap.

Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Ravn:

Jeg har markeret 2 ting som måske skulle ændres, Input skulle nok ændres til priser og den lille boks gernere mit synsfelt når jeg kigger på dine pakkerløsninger fra laptop. Fandt lige en 3 ting når jeg vælger en pakke med eks. 2 webtekster, hvor mange ord får jeg i de webtekster 200 - 500 - 10000 ord. Men ellers et fint site.

Mange tak for dine gode input Lars.

Når du skriver, at "Input" skal ændres til "Priser", hvad tænker du så på? "Input" er jo der, hvor man giver sine input til de tekster, man gerne vil have, at JumpStory skriver for én. Hvorfor ville du kalde det for "Priser"?

Boksen er tænkt for at gøre det nemmere, men den vil nok irritere nogle synsfelter :-) Vi overvejer lige den del. Fedt med din feedback på det også.

Tak igen.

Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke hvad der skete, men for 5 min. siden var det der jeg fandt dine pakkeløsninger.

Derfor jeg markerede input... Nok en fejl fra min side....

Men jeg undres over hvorfor jeg kan tilvælge flere pakker uden registrering af betalingskort og betaling, ved ikke om det er en bug?

Jeg kan også godkende pakker uden at skulle afkrydes i jeg acceptere handelsbetingelserne.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 292
Fra  Listen Louder Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Lars Ravn:

Ved ikke hvad der skete, men for 5 min. siden var det der jeg fandt dine pakkeløsninger.

Derfor jeg markerede input... Nok en fejl fra min side....

Men jeg undres over hvorfor jeg kan tilvælge flere pakker uden registrering af betalingskort og betaling, ved ikke om det er en bug?

Jeg kan også godkende pakker uden at skulle afkrydes i jeg acceptere handelsbetingelserne.

Du har formentlig valgt at betale med faktura frem for betalingskort. Derfor modtager du i stedet fakturaer fra JumpStory. Husk iøvrigt at afmelde abonnementerne, hvis du ikke ønsker dem alligevel. Det er jo ikke et test-site, du er inde på, og kun FREE-pakken er gratis. Blot lige for god ordens skyld :-)

Ha' en god og meningsfyldt dag. Bedste hilsner Jonathan Løw
- iværksætter og stifter af Listen Louder

Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

som udgangspunkt har jeg ikke valgt om jeg ville betale med faktura eller kort nogen steder.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)