Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Autobranchen, Autoværksted søger gensidig vidensdeling

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Amino,

Jeg er ny på Amino som bruger, men har ofte stødt på dette forum når jeg har søgt spørgsmål på forskellige emner indenfor det at drive virksomhed. Jeg har nu i flere år været med til at drive et autoværksted, men uden at have lavet en overskud endnu, det er ligefør det går lige op hvis ikke det var for den kommision vi betaler til Autobutler.

Jeg tænker derfor om nogle kunne have løst til at dele viden, vi har næsten 20 ansatte, og omsætter for over 1 million om måneden ofte tæt på 2 millioner, så jeg vil mene vi har en vis størrelse der gør at folk også kunne lære af os, vi kunne sammen sætte os ned og dele erfaringer og ideer, jeg har mange gode ideer men føler ofte jeg bliver bremset af min partner som ikke er ligeså meget inde i det med administration og regnskab som jeg er, og derfor føler jeg ikke forstår vigtigheden af at optimere på alle parametre.

Derfor kunne vi måske hvis vi sammen finder på nogle gode ideer hvor vi hjælper hinanden, kunne gøre det lettere at overbevise min partner om at ændre retning hvis han kan se andre gør det med succes? Er der nogle i denne branche, eller nogen som kender nogen i branchen som kunne have mod på at mødes over en frokost eller noget, og finde ud af om vi ikke kunne lære noget af hinanden?
Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 466
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Leonardo da Vinci:
Kære Amino,

Jeg er ny på Amino som bruger, men har ofte stødt på dette forum når jeg har søgt spørgsmål på forskellige emner indenfor det at drive virksomhed. Jeg har nu i flere år været med til at drive et autoværksted, men uden at have lavet en overskud endnu, det er ligefør det går lige op hvis ikke det var for den kommision vi betaler til Autobutler.

Hej "Leonardo da Vinci" 

Velkommen til Amino! Du får helt sikkert en masse viden herinde fra. Folk ved simpelthen alt mellem himmel og jord.

Nu har jeg ingen erfaring indenfor drift af værksted udover da jeg var i lærer som Automekaniker, så jeg er nok ikke ham der lige giver dig en pokkers masse fifs.
Men men men.. Jeg har en hel bunke reservedele som jeg i tidernes morgen har købt da jeg ville starte eget værksted men istedet gik andre veje grunden min daværende partnere hoppede fra.

Jeg har vedlagt nogle billeder af listen, så kan du jo kigge på det. - Det har en samlet indkøbspris på 35.000,-

De bedste hilsner 
Martin Jensen
MBJ Trading 

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)