Hej Aminoer Så er min side www.affiliate-marketing.dk blevet færdig og er nu klar til at tage imod nye brugere. Så stor tak til Granholm for hjælpen med opsætningen og diverse rettelser jeg har haft undervejs. På siden har jeg skrevet en Wiki med forklaring på de meste omkring affiliate marketing, et forum hvor affiliate marketing kan diskuteres og hvor firmaer kan promovere deres affiliate programmer og de Danske netværk kan oplyse om nyheder på deres netværk eller eventuelle problemer. Derudover har jeg en blog hvor jeg vil skrive gode råd og tanker til både affiliate netværk, annoncører og affiliates. Så hvis du vil lære mere om affiliate marketing eller bare er nysgerrig er du mere end velkommen på siden. Er der noget du mangler svar på skriv venligst til mig og jeg skal forsøge at give dig et svar. Jeg har også en sektion for leverandører af service til annoncører og affiliates, så hvis dit firma arbejde med et af de følgende punkter er du velkommen til at tilføje det til siden:
Forretning & Marketing: |
Hej Niels
Tillykke med dit nye site!
Jeg har oprettet mig og abonnerer på et rss feed for forumindlæg (for andre interesserede, kommer feeded lige hér: http://affiliate-marketing.dk/index2.php?option=com_fireboard&func=fb_rss&no_html=1 )
Held og lykke med projektet!
Hilsen Anders