Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny side for Affiliate Marketing

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Så er min side www.affiliate-marketing.dk blevet færdig og er nu klar til at tage imod nye brugere. Så stor tak til Granholm for hjælpen med opsætningen og diverse rettelser jeg har haft undervejs.

På siden har jeg skrevet en Wiki med forklaring på de meste omkring affiliate marketing, et forum hvor affiliate marketing kan diskuteres og hvor firmaer kan promovere deres affiliate programmer og de Danske netværk kan oplyse om nyheder på deres netværk eller eventuelle problemer. Derudover har jeg en blog hvor jeg vil skrive gode råd og tanker til både affiliate netværk, annoncører og affiliates.   

Så hvis du vil lære mere om affiliate marketing eller bare er nysgerrig er du mere end velkommen på siden. Er der noget du mangler svar på skriv venligst til mig og jeg skal forsøge at give dig et svar.

Jeg har også en sektion for leverandører af service til annoncører og affiliates, så hvis dit firma arbejde med et af de følgende punkter er du velkommen til at tilføje det til siden:

Design & Teknik:
Web Hosting
Web Udvikling
Web Design
Web Analyse
Usability
Domæne registrering

Forretning & Marketing:
Online medie bureauer
Søgemaskineoptimering
Email marketing
PPC
Danske affiliate netværker
Udlandske affiliate netværker

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:28

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:33

Hej Nillerune øhh jeg kan ikke komme ind på din side, jeg er meget dårlig til engelsk og har prøvet at oversætte det der kommer frem når jeg klikker ind på dit link og den siger at jeg ikke har tilladdelse til at komme ind på dit site, håber du kan give mig et svar på hvad der er glat og måske hjælpe mig med at komme ind på sitet :)

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 15:42

Andreas Bengaard:

Hej Nillerune øhh jeg kan ikke komme ind på din side, jeg er meget dårlig til engelsk og har prøvet at oversætte det der kommer frem når jeg klikker ind på dit link og den siger at jeg ikke har tilladdelse til at komme ind på dit site, håber du kan give mig et svar på hvad der er glat og måske hjælpe mig med at komme ind på sitet :)

Indlægget er rimelig gammelt - tjek datoen...

.

Tilmeldt 28. Sep 11
Skrevet kl. 19:35

Ved jeg men stadig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:05

Den blev taget ned i starten af året, så det beklager jeg, men der er også mere gang i den her i forhold til affiliate marketing.

Tilmeldt 28. Sep 11
Skrevet kl. 20:28

OK tak makker :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)