Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til tilpasning af webshop på (wordpress) imod betaling.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino,

Håber på nogle kan hjælpe,

Jeg driver en webshop, og der er nogle børnefejl som jeg gerne vil have rettet.

Jeg er nybegynder, og derfor ikke det helt store kendskab til at gøre det selv.

Jeg søger derfor en som kan hjælpe med med min webshop, og som kan tilpasse siden som jeg ønsker.

Selvfølgelig i mod betaling.





Tilmeldt 15. Sep 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Opgaverne er:

1.Når en kunde har købt og betalt produkt, kommer der bare en blank side frem (selvom betalingen og ordren er gennemført)
dette giver selvfølgelig en mærkelig følelse for kunde, hvor man normalt vil komme frem til en side hvor der står Tak for dit køb, vi sender din pakke osv.


2. Ændring af stripe betaling modul, kan man ændre det til andre farver eller ændre thema?


3. Login side (kunden login side) nogle funktioner fungere ikke under min konto, såsom kunden ikke kan logge ud osv.


4. Oversættelse til dansk,

Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

1) Tyder på at din "Tak for ordren" side ikke er sat ordenligt op, eller ikke har noget indhold. 

2) Den skal jeg lige høre en kollega om - så kan jeg svare på den. 

3) Det er muligvis Menuen der ikke er sat ordentlig op. 

4) Hvilke dele skal oversættes? Der findes et udemærkedet plugin, der kan hjælpe med dette.

Du er velkommen til at sende mig en mail, så vil vi gerne kigge på det og vende tilbage med en liste og et bud på hvad der skal gøres.

tcl@togidata.com 

Du kan også læse mere om os på www.togidata.dk 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 20:55