Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til tilpasning af webshop på (wordpress) imod betaling.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino,

Håber på nogle kan hjælpe,

Jeg driver en webshop, og der er nogle børnefejl som jeg gerne vil have rettet.

Jeg er nybegynder, og derfor ikke det helt store kendskab til at gøre det selv.

Jeg søger derfor en som kan hjælpe med med min webshop, og som kan tilpasse siden som jeg ønsker.

Selvfølgelig i mod betaling.





Tilmeldt 15. Sep 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Opgaverne er:

1.Når en kunde har købt og betalt produkt, kommer der bare en blank side frem (selvom betalingen og ordren er gennemført)
dette giver selvfølgelig en mærkelig følelse for kunde, hvor man normalt vil komme frem til en side hvor der står Tak for dit køb, vi sender din pakke osv.


2. Ændring af stripe betaling modul, kan man ændre det til andre farver eller ændre thema?


3. Login side (kunden login side) nogle funktioner fungere ikke under min konto, såsom kunden ikke kan logge ud osv.


4. Oversættelse til dansk,

Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

1) Tyder på at din "Tak for ordren" side ikke er sat ordenligt op, eller ikke har noget indhold. 

2) Den skal jeg lige høre en kollega om - så kan jeg svare på den. 

3) Det er muligvis Menuen der ikke er sat ordentlig op. 

4) Hvilke dele skal oversættes? Der findes et udemærkedet plugin, der kan hjælpe med dette.

Du er velkommen til at sende mig en mail, så vil vi gerne kigge på det og vende tilbage med en liste og et bud på hvad der skal gøres.

tcl@togidata.com 

Du kan også læse mere om os på www.togidata.dk 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa,

Det skal du ikke betale for. Lad mig lige ridse op hvordan du fikser følgende:

1.Når en kunde har købt og betalt produkt, kommer der bare en blank side frem (selvom betalingen og ordren er gennemført) 
dette giver selvfølgelig en mærkelig følelse for kunde, hvor man normalt vil komme frem til en side hvor der står Tak for dit køb, vi sender din pakke osv. 

Du kan nemt selv downloade dette plugin: https://da.wordpress.org/plugins/wc-custom-thank-you/ også efterfølgende sætte "thank you" siden op.


2. Ændring af stripe betaling modul, kan man ændre det til andre farver eller ændre thema?

Som udgangspunkt kan du ikke nej. Det kommer lidt an på hvor meget du vil modificere. Der er nogle rammer, som du skal holde dig i.


3. Login side (kunden login side) nogle funktioner fungere ikke under min konto, såsom kunden ikke kan logge ud osv. 

Kan du desværre nok ikke gøre selv - øv. Send mig en mail på Kasper@sedia.dk, så gør jeg det for dig.


4. Oversættelse til dansk

Brug plugin som f.eks. "Loco Translate".

Vh. Kasper
Sedia.dk

Tilmeldt 15. Sep 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kasper,

1000 tak, mail sendt afsted :-)
Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt at Kasper kan hjælpe. 

Jeg svarer på din mail her til formiddag Exexex :) 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 14. Jul 18
Indlæg ialt: 33
Fra  GladTeknik ApS Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

En fejl mange nye webshops begår nu om dage, er at de ikke får speedtestet deres webshop, det kan du bl.a. gøre her: https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url

For hvis ens hjemmeside er mere end 3 sekunder om at loade, så mister man allerede potentielt over 50 % af ens kunder. Jeg havde en kunde sidste uge, hvis webshop var 7-12 sekunder om at loade, forestil dig at navigere rundt på den. Ingen, næsten ingen kunder, nåede helt i mål og udføre en bestilling, da man giver op inden man når så langt.

Det har også gives os, GladTeknik ApS, at PageSpeed optimere alle vores sider til at range over 90/100 inde på Googles værktøj, eller som minimum over 82/100. Det har også gjort vi har ligget højere organisk.

Hvis jeres site er under 80/100, så vil jeg klart anbefale at i får set på det. Skriv gerne til mig, hvis det er noget i har i tankerne at få gjort. Jeg ved mange firmaer tager 10.000-50.000 for at gøre det, her kender jeg en der kan gøre det fra alt mellem 2.000-9.000 alt efter hvor mange sider der skal optimeres og således. :)

Det er i hvert fald mit råd, og noget jeg ville have ønsket vi havde gjort på GladTeknik.dk langt tidligere end vi originalt gjorde. On-Site Optimering giver bare så ufattelig meget. :)

Ekspres Mac & PC Reparation + Udekørende Teknisk Hjælp. Se mere på GladTeknik.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

GladTeknik ApS:
For hvis ens hjemmeside er mere end 2 sekunder om at loade, så mister man allerede potentielt over 50 % af ens kunder. Jeg havde en kunde sidste uge, hvis webshop var 7-12 sekunder om at loade, forestil dig at navigere rundt på den. Ingen, næsten ingen kunder, nåede helt i mål og udføre en bestilling, da man giver op inden man når så langt.

Hej.

Testhttps://tools.pingdom.com/#!/em7MZW/GladTeknik.dk

Mvh. Niels

https://itwebsite.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 14. Jul 18
Indlæg ialt: 33
Fra  GladTeknik ApS Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skrev forkert, det er under 3 sekunder man plejer at sige. :) Men 2.92s er skam også ganske fint og hurtigt nok til at Google gider lade os ligge på side 1 på flere søgeord, såsom PC Reparation København, som ellers er et søgeord over 100 virksomheder gerne ønsker at ligge på side 1 på.

Så nogen effekt må det have haft. :)

Ekspres Mac & PC Reparation + Udekørende Teknisk Hjælp. Se mere på GladTeknik.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)