Hej er der nogen der kan anbefale et/nogen gode regnskabsprogramer der er lige til at gå til ,da jeg ikke har så meget erfaring inu. Hilsen Gitlo |
Jeg har www.regnskab-let.dk.
Jeg har www.regnskab-let.dk. |
Hej Et rigtigt godt sted at starte er: Et godt udgangspunkt må være at du kan prøve regnskabsprogrammet før køb.
|
Med venlig hilsen
Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk
Jeg prøvede Stellar af og har nu købt licens til Summasummarum Standard. Begge programmer giver mulighed for at man kan prøve dem i en 40-45 dagen inden man betaler. Jeg kendte til regnskaber på overordnet niveau og skulle nu til at føre regnskaber for min enkeltmandsvirksomhed, og Summa er meget enkelt at gå til for mig. Jeg er så også for en god ordens skyld begyndt på et aftenskolekursus i regnskab og bogføring for at komme ajour med det hele igen. En af grundene til valget af Summa er at jeg nu bruger et regnskabsfirma til at hjælpe med de konkrete problemer, og de bruger Summa. Har du eller er du ved at vælge et regnskabsfirma der skal hjælpe dig, så tjek hvad de helst bruger og overvej at bruge det samme, det sparer tid og dermed penge. |
Prøv at læse lidt her Regnskabsprogrammer |