Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dyre høretelefoner til virksomhedsbrug?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Oct 17
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en virksomhed, som involvere en del lytning af musik, men jeg er i tvivl om hvor langt jeg kan "trække den" ift at købe høretelefoner dertil. Jeg elsker god lyd og når det er en del af min virksomhed bør jeg kunne trække købet af disse fra (bruges ikke privat da jeg har andre til dét). Men hvor går grænsen? Vil skat sige at det er for meget hvis jeg køber et par til 10.000 kr og i stedet burde have købt et par ganske udemærket par til f.eks 1500 kr? Alt kan jo i princippet bruges, men tænker heller ikke at en ved en revision vil sige at jeg skulle have gået i Tiger butikken for at købe et par. Har I nogen erfaring med dette?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Skat blander sig ikke i priser- Din risiko vil meget klart være at skat vil mene du også bruger dem privat da det jo ville være unaturligt ikke at gøre det. <Den der med jeg har da et andet par til privat vil sjældent holde, og så skal fradrag deles- Du kan evt få bindende svar -

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Som John rigtigt siger, bestemmer Skat ikke, hvad dine indkøb skal eller må koste.
Så længe hovedtelefonerne er med til at sikre, erhverve og vedligeholde dine indtægter, så trækker du dem selvfølgelig fra - uanset om det er nogle du har fået bygget specielt for 10.000kr, fordi du/dit arbejde kræver ekstraordinær lyd, eller om de koster 79kr i Netto.
Og selvfølgelig 100%, når du kun bruger dem erhvervsmæssigt.

Kh Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)