Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælpe til opstart og økonomi setup af webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 8
Fra  Lillepip.dk Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min kone og jeg har startet en ny webshoppen www.lillepip.dk med salg af børnetøj, interiør og legetøj.

I den forbindelse er shoppen opsat på et shopify system og vi er nu der hvor vi skal have sat et økonomisystem eller have en bogholder på til at holde styr på økonomien. Er der nogen der har erfaringen med den slags og som kan anbefale et system eller hvad man kan gøre som helt nyopstartet og inden der for alvor er kommet stor økonomi i sådan en webshop?

Håber der er andre ligesindet herinde som kan hjælpe med et par gode råd... også bare generelt - skyd endelig løs med webshop erfaring ;)

Mvh MKJ

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Lækkert navn :-D. Jeg håber, at det ikke mudrer, men du kan få en liste over regnskabsprogrammerne her: www.regnskabsguiden.dk. Mange af dem har integration til shopify. Det er lidt svært at komme "med et par gode råd..generelt" - her må du nok være mere specifik. God vind!

Tilmeldt 6. Mar 18
Indlæg ialt: 14
Fra  Mammawear.dk Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Dinero er et godt bud, som er super nem og overskuelig. I kan benytte gratis versionen, hvor der er lidt mere manuelt arbejde, eller betale for en opgradering til pro hvor det hele er integreret med Shopify. Smile

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 8
Fra  Lillepip.dk Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen... tak for hjælpen :) Det er super... der er mange muligheder herinde. Og tak for rosen med navnet ;) Rigtig god dag.

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 8
Fra  Lillepip.dk Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie :) Mange tak for hjælpen til dig også!! Mmm... gratis program - det kan vi lide ;) Fortsat rigtig god dag til dig!!

Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MKJ.

Hvis I får brug for en bogholder eller rådgivning omkring opstart og økonomi, så er I meget velkommen til at kontakte mig. Det er nemlig det jeg laver til daglig ;-)

Kan kontaktes på kh@firmafokus.dk eller tlf. 71 99 22 64.

God vind til jer.

Mvh. Kasper

Tilmeldt 4. Apr 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Saldi er også et godt bud, der kan du også benytte gratis regnskab, og det har vidst alle de samme funktioner som det betalende(som iøvrigt er ret billigt), dog med lidt færre posteringer til rådighed. :) 

Mvh 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)