Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fradrag når kunden bliver væk fra behandlinger? Samt hvordan er det med kørte km. som selvstændig?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,'

jeg har (sjældent heldigvis) kunder, som bliver væk fra behandlingerne uden at følge vores 24 timers aflysningspolitik.

Kan jeg få fradrag for tabet af indtjeningen?

Derudover vil jeg gerne høre om jeg har fradrag for at tage bilen på arbejde? Jeg har 10 km. derind?

Mvh.

Sabrina

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,' -jeg vil foreslå, at du deler spørgsmålet op i to nye.

Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

tak. Det gør jeg.

Mvh.

Sabrina

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

SabrinaLA:
Derudover vil jeg gerne høre om jeg har fradrag for at tage bilen på arbejde? Jeg har 10 km. derind?

Hvis du kører hjem til arbejde og retur er det befordringsfradrag og det er alt over 24 km så ikke aktuelt for dig-  og det er lige meget om du går eller kører i bil

SabrinaLA:

jeg har (sjældent heldigvis) kunder, som bliver væk fra behandlingerne uden at følge vores 24 timers aflysningspolitik.

Kan jeg få fradrag for tabet af indtjeningen?

nej - du kan aldrig trække noget fra som du ikke har en udgift på i form af en regning. Hvis du har et selskab, og betaler dig selv løn, ja så har du fradrag for lønnen - som du får når kunden ikke møder op - men du kan ikke trække din arbejdstid fra på anden vis en via regulær løn i et selskab - og dermed heller ikke i personlig virksomhed

Du arbejder med at finde fradrag - overvej min bog Fradrag 2018 med de generelle regler og mere end 70 konkrete efterspurgte fradrag http://jh-e-books.blogspot.dk/2015/09/fradrag.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)