Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man lave undermenu / gruppering i Signaturer i Outlook?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Jeg vil gerne gøre mere / bedre brug af signaturer i Outlook, da en del kundeservice-mails alligevel er standard svar. 

Lige nu har jeg en laaaaang liste med signaturer.

Er der mon nogen der ved om det er muligt at gruppere signaturer? Altså lave en form for undermenuer?

Håber det giver mening :)

Hilsen Morten

p.s. Jeg bruger Office 2016 og outlook herfra :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Big Smile

Det ser ikke ud til at svaret på mine udfordringer med Outlook findes her på Amino.dk :o)

MEN…. er der nogen der kan foreslå hvor jeg så kan søge svar? Jeg har prøvet at google det, men det giver ikke meget hjælp…

Alternativet er selvfølgelig at vi har en masse word-dokumenter hvor vi så copy / paste – eller blot lever med en meeeget lang signaturliste, men det er bare ikke optimalt noget af det…

Hilsen Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg tro du skal komme med et eks så man beder kan forstå dig.. for mig giver det ikke mening det du siger..




Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

host4you:

Hej jeg tro du skal komme med et eks så man beder kan forstå dig.. for mig giver det ikke mening det du siger..



He he ja det er selvfølgelig super svært at hjælpe hvis det ikke giver mening......... :o)

I Outlook er der mulighed for at oprette en række signaturer. Denne funktion bruger jeg til at oprette en række standard svar på diverse kunde-henvendelser, så jeg ikke skal skrive den samme mail 100 gange....

Min liste med standardsvar begyder at vokse og ser pt sådan her ud: https://www.screencast.com/t/Yxt0Xl0bOBs 

Nu har jeg webshops i både DK, SE og NO, og jeg vil gerne have mulighed for at gruppere mine beskeder / signaturer. Så i stedet for at der er 1 lang række (som hurtigt bliver uoverskueligt hvis jeg skal have den samme mail bare oversat til SE, NO etc.) så vil jeg have undermenuer. På samme måde som man kender fra mange webshops

Så det kunne komme til at se ud ala dette: https://www.screencast.com/t/hP3Xmfai 

Giver det bedre mening nu? :o)

Hilsen Morten

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

I stedet for at benytte Outlook signatur til noget, de ikke er beregnet til - altså som standardskabeloner til besvarelse, bør du overveje at bruge Outlook-skabeloner.

Du kan læse mere om Outlook tekst-skabeloner her: https://support.office.com/da-dk/article/sende-en-e-mail-meddelelse-baseret-p%C3%A5-skabelon-56c645fc-1b25-4059-808b-55ee72b6bc2d

Når du vil besvare en mail og benytte en skabelon, skal du først vælge "Besvar", hvorefter du kan klikke på "Vis Skabeloner"

Når du har oprettet skabeloner, kommer der et sidepanel frem i højre side, hvor du kan vælge mellem dine skabeloner.

Du kan stadig vælge frit mellem dine forskellige forretningers signaturer som supplement.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Nørre Aaby
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

I forlængelse af Johns svar, er jeg også fan af ikke at bruge Outlook til noget det ikke er beregnet til. Jeg synes du skulle prøve at se på nogle "ticket" systemer som er beregnet til den slags support, f.eks. https://www.zendesk.com/

Der findes mange af dem, og nogle er billige mens nogle er dyre. Mange af dem har dog en gratis prøvetid, så du kan teste det lidt af.

Har du i øvrigt en FAQ/support på siden? Måske du kunne lave en underside med standardsvarene, som er nemt at søge/navigere i. Så kan det være du slipper for lidt af spørgsmålene.

Mvh Dennis S. L. Jørgensen - Lead Specialist, SEO hos S360 - samt passioneret bruger af online marketing, sociale medier, WordPress og musik.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)