Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Om at finde klienter når ens netværk fejler

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Fra  MJ Skrevet kl. 04:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg står i den situation, at jeg har opsagt et langvarigt samarbejde for nu at stå på egne ben. Jeg har til at klare mig selv i et stykke tid, men jeg vil ikke se til mens min opsparing brændes af. Desværre har mit netværk ikke været nogen stor hjælp med at finde klienter (2 mindre projekter det blevet til).


Jeg mangler hverken motivationen, evnerne eller energien til udføre arbejdet. Jeg elsker det! Men jeg har ikke skyggen af et sælger-gen, og min eneste løsning synes at være "brute forcing". Bruge en masse af min tid på at skyde med hagl og håbe på nogle bider på. Det virker som en ret drænende løsning.

Jeg sælger IT-løsninger. Både front-end og back-end.

Så:

1) Hvordan klarer I andre at finde klienter, hvis ikke netværket kan levere og brute-forcing ikke er optimalt?

2) Er der virksomheder/personer man kan trække på mod honorar? Og hvad bør man vide bogføringsmæssigt? Jeg foretrækker naturligvis kun at betale honorar for kunder der bliver til kunder.

På forhånd tak!

Founder af hikingwebsitet www.trail17.com

Fra Vejle
Tilmeldt 27. Aug 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mark,

Er ikke så meget inde i bogføring, men at anskaffe kunder til en mindre virksomhed el.lign. er noget jeg har beskæftiget mig med i flere år. Det hurtige og korte svar til at forstørre sit kundeklientel, er at blive anbefalet af allerede eksisterende kunder. Hvis ingen kommer til dig, er det med at skabe et problem for firmaer, som umiddelbart ikke ved de har et "problem" der skal løses. Du nævner både front-end og back-end løsninger. Find virksomheder/firmaer/private med hjemmesider el.lign. og se om der er noget der kan optimeres el.lign, hvor så efter du kan tage kontakt og oplyse om de problemer du har fundet. Hvis du er heldig, har du skabt arbejde for dig selv.
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har du overvejet om du evt. sender forkerte signaler til potentielle kunder med din hjemmeside? Grafiskken virker meget gammeldags. på ingen måde en moderne eller " unique " hjemmesiden som du ellers tilbyder til dine kunder.  Hvorfor skriver du på engelsk hvis det er danske kunder du søger? Skriv i et letforståeligt dansk uden "it nørde ord"  På en af dine side kan hele teksten ikke visen på min skærm?

 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

100% enig med Ravn her.

Og så se at få et CVR-nummer på siden!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)