Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmering af maskiner og anlæg eller konsulent for kravspecifikation til dit anlæg.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej  jeg er uddannet programmør indenfor styring af maskiner og anlæg, jeg har flere års erfaring i programmering af maskiner og anlæg.

Jeg har lavet meget indenfor kraftvarme industrien - renseanlæg - køleanlæg - gasmotor.

Jeg har software for programmering af siemens S5-S7 PLC'er incl. software for simulering af processen, således at Du ikke oplever indkøring af længere varighed on-site.

Jeg kan tilbyde total løsninger.

Min standard pakke vil være : funktionsbeskrivelse af processen - software - indkøring- dokumentation- uddannelse af operatør.

Hvis Du ønsker jeg skal leverer komplet styringstavle incl. komponenter kan jeg også det.

Jeg er uddannet maskinmester med autorisation som el-installatør.

Jeg kan udarbejde faste tilbud til dig eller efter forbrugt timer.

Hilsen

Claus

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 17:54

Hej Claus,

Det lyder rigtig spændende med din baggrund.

Driver du selvstændig virksomhed i dag, eller er det noget du planlægger at starte op?

Jeg er selv uddannet automatikmekaniker og arbejder i dag som service ingeniør indenfor vindkraftbranchen.

Jeg har muligvis nok et par projekter på tegnebrættet hvor det kunne være interessant at have en aktiv dialog med en person med dine kundskaber.

Hvor i landet er du fra?

Mvh

Lars Nielsen 

Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:17

Jeg planlægger at starte op, men mangler ordre, og så længe jeg ikke har det, tør jeg ikke starte op.

Jeg bor i Lemvig, prøv at komme nærmere ind på hvad det drejer sig om, måske kan jeg hjælpe?.

Hilsen

Claus

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)