Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man købe en webshop løsning der er beregnet til at sælge service og ikke fysiske produkter

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rene
Jeg er meget bevidst om at man ikke får noget gratis og specielt ikke kvalitet. Dog havde jeg håbet at man kunne købe sig til et "standard setup" lige som man jo kan når der er tale om en webshop der sælger fysiske produkter. For år tilbage skulle man jo også hyre udviklere til en webshop og det samme havde jeg håbet var tilfældet vedr en "service portal".
Fra Holbæk
Tilmeldt 25. Sep 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Vi har faktisk udviklet et plugin til WordPress, der kan lave et "RFQ-site", som du efterspørger. Nemlig en platform, der formidler kontakt, og hvor man kan oprette opgaver.

Vi er ved at lægge sidste hånd på pluginnet, og det er derfor ikke til salg på vores website endnu.

Men du er meget velkommen til at tage fat i mig på tlf. 36 95 99 77, så vil jeg meget gerne fortælle om, hvad det kan.

For her får du netop et færdigt setup, der skal konfigureres, og så er du kørende.

Med venlig hilsen 

Sarah Jacobsen

Tilmeldt 15. Aug 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Det var nu ikke et sådan site jeg havde i tankerne. Mere hvor man som privatperson kan oprette sig som tilbyder af service (f.eks. lektiehjælp fra eksemplet ovenfor) og hvor private der har brug for lektiehjælp kan gå ind og vælge den person de godt vil købe ydelsen af. Sitet skal formidle kontakten så det er ikke hvor man skal have det sendt i udbud som når man f.eks. vil have et nyt tag til huset eller lignende.
Fra Holbæk
Tilmeldt 25. Sep 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, så er det ikke helt et RFQ-site, men mere en slags katalog over 'leverandører', der kan levere en ydelser.

Det bliver svært at finde et setup, der bare har dette 'out of the box', men du skal nok kigge på en markedsplads/vendor site.

Du er velkommen til at give mig et kald, så sparrer jeg gerne med dig om det og giver dig et tilbud på oprettelse af et sådant site.

Med venlig hilsen

Sarah Jacobsen
www.togidata.dk
T
lf.: 36 95  99 77

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)